Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Choć uznali reklamację w sieci telefonii komórkowej Plus, nie chcą oddać gotówki!

Edward Mazurkow
Emeryt otrzymał od operatora sporo SMS.
Emeryt otrzymał od operatora sporo SMS.
Zdzisław Tomaszewski, 65-letni emeryt z Łodzi, miał przez kilkanaście lat telefon na kartę w sieci telefonii komórkowej Plus. W czerwcu tego roku, żeby móc kontaktować się z synem mieszkającym w Anglii, zdecydował się zawrzeć z operatorem umowę abonencką.

Zdzisław Tomaszewski domaga się od operatora sieci komórkowej zwrotu niesłusznie pobranych pieniędzy * Ten, choć uznał reklamację, nie oddaje gotówki.

- Chyba musiałem to zrobić w złą godzinę, bo już po dwóch tygodniach operator zablokował mój numer. Żeby go odblokować, musiałem wpłacić na konto podane w fakturze... 1377,43 zł. Rzekomo miałem bowiem wysłać ze swojego aparatu około 3 tys. MMS-ów! Takich połączeń nie wykonywałem, ale żeby móc telefonować do syna, pod koniec lipca tego roku wpłaciłem pieniądze, licząc, że je odzyskam - opowiada pan Zdzisław.

Operator odblokował numer telefonu emeryta, który w sprawie niesłusznie - jego zdaniem - naliczonych opłat, złożył reklamację. 11 siepnia operator przysłał na adres emeryta jeszcze jedną fakturę. Wynikało z niej, że musi jeszcze przelać na jego konto 319,81 zł. Jeśli nie zrobi tego do 21 sierpnia, numer telefonu 65-latka zostanie ponownie zablokowany.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: POGODA NA WEEKEND [FILM]

- Gdy to przeczytałem, krew zagotowała się we mnie. Tym razem już nie zapłaciłem. Ku mojemu zaskoczeniu, po kilku dnich zatelefonowała do mnie pracownica Plusa, że nie muszę płacić, gdyż moja reklamacja została uznana - kontynuuje Zdzisław Tomaszewski.

Z wypowiedzi pracownicy operatora wynikało, że nastąpił tzw. błąd systemowy i pobrane niesłusznie pieniądze zostaną oddane emerytowi w ciągu najbliższych czterech tygodni.

- Niestety, ale okazało sie to nieprawdą. W sprawie zwrotu niesłusznie pobranych pieniędzy zwracałem się do operatora wielokrotnie. Ten jednak ani myśli oddać pieniędzy - mówi Zdzisław Tomaszewski.

Emeryt 3 października w punkcie obsługi klienta przy ul. Piotrkowskiej złożył pismo z żądaniem natychmiastowego zwrotu pieniędzy. W odpowiedzi otrzymał od operatora SMS z informacją, że skarga zostanie... rozpatrzona.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany