Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Opóźnione rozszerzenie Strefy Płatnego Parkowania. Uchwała wejdzie w życie półtora miesiąca później

Piotr Jach
Piotr Jach
Z niemal półtoramiesięcznym  opóźnieniem - 14 kwietnia zamiast 2 marca - wejdzie w życie uchwała Rady Miejskiej w Łodzi o rozszerzeniu Strefy Płatnego Parkowania o podziemny parking dworca Łódź Fabryczna oraz osiedla: Śródmieście Wschód, Stare Polesie, Katedralna i Stary Widzew. Wszystko wskazuje na to, że City Parking Group, czyli firma będąca operatorem SPP w Łodzi,  nie była w stanie na czas zamówić, sprowadzić, zamontować i uruchomić 132 nowych parkomatów, które mają stanąć na parkingu dworca i ulicach włączonych do SPP. Obowiązek płatnego parkowania w poszerzonej  strefie wprowadzono uchwałą Rady Miejskiej z 16 października ub.r. Zmianę terminu rozpoczęcia pobierania opłat musiała usankcjonować poprawka do tej uchwały.Czytaj na kolejnym slajdzie
Z niemal półtoramiesięcznym opóźnieniem - 14 kwietnia zamiast 2 marca - wejdzie w życie uchwała Rady Miejskiej w Łodzi o rozszerzeniu Strefy Płatnego Parkowania o podziemny parking dworca Łódź Fabryczna oraz osiedla: Śródmieście Wschód, Stare Polesie, Katedralna i Stary Widzew. Wszystko wskazuje na to, że City Parking Group, czyli firma będąca operatorem SPP w Łodzi, nie była w stanie na czas zamówić, sprowadzić, zamontować i uruchomić 132 nowych parkomatów, które mają stanąć na parkingu dworca i ulicach włączonych do SPP. Obowiązek płatnego parkowania w poszerzonej strefie wprowadzono uchwałą Rady Miejskiej z 16 października ub.r. Zmianę terminu rozpoczęcia pobierania opłat musiała usankcjonować poprawka do tej uchwały.Czytaj na kolejnym slajdzie Piotr Jach
Z opóźnieniem wejdzie w życie uchwała Rady Miejskiej w Łodzi o rozszerzeniu Strefy Płatnego Parkowania o podziemny parking dworca Łódź Fabryczna oraz osiedla: Śródmieście Wschód, Stare Polesie, Katedralna i Stary Widzew.

Wszystko wskazuje na to, że City Parking Group, czyli firma będąca operatorem SPP w Łodzi, nie była w stanie na czas zamówić, sprowadzić, zamontować i uruchomić 132 nowych parkomatów, które mają stanąć na parkingu dworca i ulicach włączonych do SPP.

Obowiązek płatnego parkowania w poszerzonej strefie wprowadzono uchwałą Rady Miejskiej z 16 października ub.r. Zmianę terminu rozpoczęcia pobierania opłat musiała usankcjonować poprawka do tej uchwały. Jej projekt został złożony 28 stycznia br. z takim oto uzasadnieniem dyrektora ZDiT, Grzegorza Misiornego: „Termin realizacji zadania wskazany przez Wykonawcę [City Parking Group - przyp. red.], uzależniony od producenta urządzeń, wynosi minimum 8 tygodni od daty złożenia zamówienia”. Wczoraj radni poprawkę przyjęli.

16 października ub.r. i 2 marca br., czyli pierwotną datę rozszerzenia SPP, dzieli 20 tygodni, ponad trzy razy więcej niż owo „minimum 8 tygodni od daty złożenia zamówienia”. Odkąd Rada Miejska przegłosowała powiększenie obszaru SPP, a zakup i montaż nowych parkomatów stały się oczywistą koniecznością, upłynęło już 15 tygodni... Wydaje się, że było dość czasu, żeby całą operację zaplanować.

Z powodu opóźnienia nikt raczej płakać nie będzie (no, może tylko ci łodzianie, którzy jakoby o to wnioskowali), ale to kolejny w Łodzi przypadek, kiedy przewidywalne zgoła terminy biorą w łeb.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany