5 z 5
Pierwszym elementem kampanii było wysłanie pocztówek...
fot. Manufaktura

Europejskie nagrody dla Manufaktury

Pierwszym elementem kampanii było wysłanie pocztówek zaprojektowanych techniką podwójnej ekspozycji, dających wrażenie trójwymiarowości – z informacją o starcie prowadzonych prac. Pocztówki zostały dostarczone do 40 tys. domostw w najbliższej okolicy Manufaktury i regionie. Kolejnym krokiem była instalacja na rynku lunety, której specjalna soczewka pozwalała odczytać ukryty w bilbordzie na fasadzie galerii obraz. „Przeobrażenie” promowali znani polscy stand-up’erzy: Adam Van Bendler i Paweł Chałupka. Komicy w krótkich spotach radiowych i filmach satyrycznie komentowali prace modernizacyjne.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczPrzejdź na shownews.pl

Zobacz również

Tak dziś wygląda Jennifer Grey z filmu "Dirty Dancing" ZDJĘCIA

Tak dziś wygląda Jennifer Grey z filmu "Dirty Dancing" ZDJĘCIA

Sprawdź, ile zarabia twój komendant powiatowy policji RANKING WYNAGRODZEŃ

GORĄCY TEMAT
Sprawdź, ile zarabia twój komendant powiatowy policji RANKING WYNAGRODZEŃ

Polecamy

Tak dziś wygląda Jennifer Grey z filmu "Dirty Dancing" ZDJĘCIA

Tak dziś wygląda Jennifer Grey z filmu "Dirty Dancing" ZDJĘCIA

Piękna Izabella Krzan w skąpym bikini ZDJĘCIA. Dominik wie o czym ona marzy

Piękna Izabella Krzan w skąpym bikini ZDJĘCIA. Dominik wie o czym ona marzy

Sprawdź, ile zarabia twój komendant powiatowy policji RANKING WYNAGRODZEŃ

GORĄCY TEMAT
Sprawdź, ile zarabia twój komendant powiatowy policji RANKING WYNAGRODZEŃ