Manufaktura z nagrodami w europejskim konkursie marketingu centrów handlowych. Za co wyróżniono łódzkie centrum handlowe?

Alicja Zboińska
Alicja Zboińska
Łódzka Manufaktura zdobyła dwie złote statuetki oraz jedną srebrną podczas konkursu European Solal Marketing Awards. To prestiżowe europejskie nagrody w dziedzinie marketingu centrów handlowych. Projekty oceniane są przez ponad dwudziestu ekspertów ds. marketingu. W tym roku jury uhonorowało Manufakturę w trzech kategoriach.Czytaj dalej
Łódzka Manufaktura zdobyła dwie złote statuetki oraz jedną srebrną podczas konkursu European Solal Marketing Awards. To prestiżowe europejskie nagrody w dziedzinie marketingu centrów handlowych. Projekty oceniane są przez ponad dwudziestu ekspertów ds. marketingu. W tym roku jury uhonorowało Manufakturę w trzech kategoriach.Czytaj dalej Manufaktura
Łódzka Manufaktura zdobyła dwie złote statuetki oraz jedną srebrną podczas konkursu European Solal Marketing Awards. To prestiżowe europejskie nagrody w dziedzinie marketingu centrów handlowych.

Projekty oceniane są przez ponad dwudziestu ekspertów ds. marketingu. W tym roku jury uhonorowało Manufakturę w trzech kategoriach.

Pierwsze złoto, w kategorii Strategic Marketing, zdobył projekt Człowiek z Manufaktury, czyli pierwsza na świecie opera, której bohaterem jest miasto i jego historia.

- Opera powstała przy współudziale Teatru Wielkiego w Łodzi, a praca nad tak ogromnym przedsięwzięciem zajęła kilka lat - wyjaśnia Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. - Wspólnymi siłami udało nam się stworzyć ambitny, zakrojony na szeroką skalę projekt, który został pozytywnie przyjęty przez rzeszę odbiorców – zarówno krytyków sztuki, jak i łodzian oraz turystów. Projekt był wielkim wyzwaniem zarówno pod względem organizacyjnym, jak i promocyjnym.

Operę „Człowiek z Manufaktury” nagrodzono również drugą, srebrną statuetką, w kategorii PR actions. Komunikacja PRowa, skutecznie dotarła nie tylko do lokalnych mediów, ale zainteresowała również ogólnopolskie (i nie tylko!) media branżowe, związane z szeroko pojętą kulturą i teatrem.

Drugie złoto, w kategorii Grand opening/refurbishment, zdobył projekt „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”, czyli kampania marketingowa dotycząca spektakularnej inwestycji związanej z modernizacją budynku galerii handlowej Manufaktury. Dzięki niej prace remontowe nie wpłynęły negatywnie na frekwencję i wizerunek centrum.

- Akcja składała się z trzech nieoczywistych działań, dzięki którym zamiast kryć się z planowanymi pracami, mogliśmy o nich opowiedzieć w kreatywny sposób. Bo jeśli remontować, to tylko w zgodzie z sąsiadami, szczególnie w kontekście miejsca, które jest integralną częścią miasta, w której łodzianie nie tylko robią zakupy, ale także spędzają swój wolny czas – dodaje Długosz-Łempicka.

Pierwszym elementem kampanii było wysłanie pocztówek zaprojektowanych techniką podwójnej ekspozycji, dających wrażenie trójwymiarowości – z informacją o starcie prowadzonych prac. Pocztówki zostały dostarczone do 40 tys. domostw w najbliższej okolicy Manufaktury i regionie. Kolejnym krokiem była instalacja na rynku lunety, której specjalna soczewka pozwalała odczytać ukryty w bilbordzie na fasadzie galerii obraz. „Przeobrażenie” promowali znani polscy stand-up’erzy: Adam Van Bendler i Paweł Chałupka. Komicy w krótkich spotach radiowych i filmach satyrycznie komentowali prace modernizacyjne.,

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Stanisław Żaryn o ruchach prorosyjskich

Materiał oryginalny: Manufaktura z nagrodami w europejskim konkursie marketingu centrów handlowych. Za co wyróżniono łódzkie centrum handlowe? - Dziennik Łódzki

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
1 listopada, 21:06, Polak:

Czy wygrała Polskość ?

Wygrało POLSKIE centrum handlowe. A konkurs nie dotyczył polskości, słowacjości, austriości, czy twojego debilizmu.

P
Polak
Czy wygrała Polskość ?
G
Gość
1 listopada, 18:06, Gość:

Brawo Łódź!

Dla przypomnienia: Kropiwnicki był gorąco przeciwny temu projektowi i chciał go zablokować, ale mu się nie udało. Bo jemu niewiele rzeczy się udawało. :-)))

pis kradnie!

G
Gość
Brawo Łódź!

Dla przypomnienia: Kropiwnicki był gorąco przeciwny temu projektowi i chciał go zablokować, ale mu się nie udało. Bo jemu niewiele rzeczy się udawało. :-)))
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany
Dodaj ogłoszenie