Europejskie nagrody dla Manufaktury
Łódzka Manufaktura zdobyła dwie złote statuetki oraz jedną srebrną podczas konkursu European Solal Marketing Awards. To prestiżowe europejskie nagrody w dziedzinie marketingu centrów handlowych.
Projekty oceniane są przez ponad dwudziestu ekspertów ds. marketingu. W tym roku jury uhonorowało Manufakturę w trzech kategoriach.
Czytaj dalej
Europejskie nagrody dla Manufaktury
Pierwsze złoto, w kategorii Strategic Marketing, zdobył projekt Człowiek z Manufaktury, czyli pierwsza na świecie opera, której bohaterem jest miasto i jego historia.
- Opera powstała przy współudziale Teatru Wielkiego w Łodzi, a praca nad tak ogromnym przedsięwzięciem zajęła kilka lat - wyjaśnia Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. - Wspólnymi siłami udało nam się stworzyć ambitny, zakrojony na szeroką skalę projekt, który został pozytywnie przyjęty przez rzeszę odbiorców – zarówno krytyków sztuki, jak i łodzian oraz turystów. Projekt był wielkim wyzwaniem zarówno pod względem organizacyjnym, jak i promocyjnym.
Czytaj dalej
Europejskie nagrody dla Manufaktury
Operę „Człowiek z Manufaktury” nagrodzono również drugą, srebrną statuetką, w kategorii PR actions. Komunikacja PRowa, skutecznie dotarła nie tylko do lokalnych mediów, ale zainteresowała również ogólnopolskie (i nie tylko!) media branżowe, związane z szeroko pojętą kulturą i teatrem.
Drugie złoto, w kategorii Grand opening/refurbishment, zdobył projekt „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”, czyli kampania marketingowa dotycząca spektakularnej inwestycji związanej z modernizacją budynku galerii handlowej Manufaktury.
Czytaj dalej
Europejskie nagrody dla Manufaktury
Dzięki niej prace remontowe nie wpłynęły negatywnie na frekwencję i wizerunek centrum.
- Akcja składała się z trzech nieoczywistych działań, dzięki którym zamiast kryć się z planowanymi pracami, mogliśmy o nich opowiedzieć w kreatywny sposób. Bo jeśli remontować, to tylko w zgodzie z sąsiadami, szczególnie w kontekście miejsca, które jest integralną częścią miasta, w której łodzianie nie tylko robią zakupy, ale także spędzają swój wolny czas – dodaje Długosz-Łempicka.
Czytaj dalej