1 z 5
Łódzka Manufaktura zdobyła dwie złote statuetki oraz jedną...
fot. Manufaktura

Europejskie nagrody dla Manufaktury

Łódzka Manufaktura zdobyła dwie złote statuetki oraz jedną srebrną podczas konkursu European Solal Marketing Awards. To prestiżowe europejskie nagrody w dziedzinie marketingu centrów handlowych.

Projekty oceniane są przez ponad dwudziestu ekspertów ds. marketingu. W tym roku jury uhonorowało Manufakturę w trzech kategoriach.

Czytaj dalej

2 z 5
Pierwsze złoto, w kategorii Strategic Marketing, zdobył...
fot. Manufaktura

Europejskie nagrody dla Manufaktury

Pierwsze złoto, w kategorii Strategic Marketing, zdobył projekt Człowiek z Manufaktury, czyli pierwsza na świecie opera, której bohaterem jest miasto i jego historia.

- Opera powstała przy współudziale Teatru Wielkiego w Łodzi, a praca nad tak ogromnym przedsięwzięciem zajęła kilka lat - wyjaśnia Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. - Wspólnymi siłami udało nam się stworzyć ambitny, zakrojony na szeroką skalę projekt, który został pozytywnie przyjęty przez rzeszę odbiorców – zarówno krytyków sztuki, jak i łodzian oraz turystów. Projekt był wielkim wyzwaniem zarówno pod względem organizacyjnym, jak i promocyjnym.

Czytaj dalej

3 z 5
Operę „Człowiek z Manufaktury” nagrodzono również drugą,...
fot. Manufaktura

Europejskie nagrody dla Manufaktury

Operę „Człowiek z Manufaktury” nagrodzono również drugą, srebrną statuetką, w kategorii PR actions. Komunikacja PRowa, skutecznie dotarła nie tylko do lokalnych mediów, ale zainteresowała również ogólnopolskie (i nie tylko!) media branżowe, związane z szeroko pojętą kulturą i teatrem.

Drugie złoto, w kategorii Grand opening/refurbishment, zdobył projekt „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”, czyli kampania marketingowa dotycząca spektakularnej inwestycji związanej z modernizacją budynku galerii handlowej Manufaktury.

Czytaj dalej

4 z 5
Dzięki niej prace remontowe nie wpłynęły negatywnie na...
fot. Manufaktura

Europejskie nagrody dla Manufaktury

Dzięki niej prace remontowe nie wpłynęły negatywnie na frekwencję i wizerunek centrum.

- Akcja składała się z trzech nieoczywistych działań, dzięki którym zamiast kryć się z planowanymi pracami, mogliśmy o nich opowiedzieć w kreatywny sposób. Bo jeśli remontować, to tylko w zgodzie z sąsiadami, szczególnie w kontekście miejsca, które jest integralną częścią miasta, w której łodzianie nie tylko robią zakupy, ale także spędzają swój wolny czas – dodaje Długosz-Łempicka.

Czytaj dalej

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Do końca tygodnia utrudnienia na autostradach A1 i A2 w regionie łódzkim

Do końca tygodnia utrudnienia na autostradach A1 i A2 w regionie łódzkim

Kaliber 44 w Fabryce Biedermanna. To był prawdziwy powrót do lat 90-tych... ZDJĘCIA

Kaliber 44 w Fabryce Biedermanna. To był prawdziwy powrót do lat 90-tych... ZDJĘCIA

Ile będzie zarabiać marszałek Joanna Skrzydlewska? Znamy kwotę ZDJĘCIA

TYLKO U NAS
Ile będzie zarabiać marszałek Joanna Skrzydlewska? Znamy kwotę ZDJĘCIA

Zobacz również

Targ Staroci, Rękodzieła i Sztuki Użytkowej na Księżym Młynie. Czym tam handlują?

Targ Staroci, Rękodzieła i Sztuki Użytkowej na Księżym Młynie. Czym tam handlują?

Ile będzie zarabiać marszałek Joanna Skrzydlewska? Znamy kwotę ZDJĘCIA

TYLKO U NAS
Ile będzie zarabiać marszałek Joanna Skrzydlewska? Znamy kwotę ZDJĘCIA