Centrum zlokalizowane w samym sercu miasta, przy al. Piłsudskiego 15/23, w ciągu tych lat zyskało sympatię i zaufanie klientów. Przyjeżdżają tu na zakupy, by pobuszować w sklepach, jakich nie znajdą nigdzie indziej oraz by skorzystać z oferowanych tu usług. Ale nie tylko. Lubią też spędzić czas przy kawie czy posiłku z rodziną lub przyjaciółmi. Miejsce przyciąga też wieloma atrakcjami i wydarzeniami handlowymi, kulturalnymi, popularno-naukowymi, akcjami dedykowanymi łodzianom i ich dzieciom. Można tu spotkać niezwykłych gości - artystów, sportowców, specjalistów z różnych dziedzin.
- Dbamy o to, by Galeria zmieniała się wraz z potrzebami dynamicznego rynku, poszerzając ofertę modową i gastronomiczną - podkreśla Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.
W procesie restrukturyzacji centrum wciąż umacnia ofertę sprzedażową poprzez dobór nowych marek z różnych branż oraz poszerzenie pakietu usług. Również najemcy Galerii stawiają na rozwój, zwiększając powierzchnie handlowe, zapewniając nowy design wnętrz czy zmieniając lokalizację sklepu.
Przykładem takiego działania jest Monnari, które zaprezentowało powiększony salon z elegancka odzieżą w nowej odsłonie. Odnowiona została również powierzchnia salonu optycznego Vision Express oraz sklepu z wysokiej klasy rajstopami i bielizną Marilyn.
Salon obuwniczy Ryłko zdecydował się na relokację na poziom środkowy, a na powierzchni butiku Femestage Eva Minge na poziomie +1 znajdziemy markę Esotiq.
Nie brakuje też nowości, w maju na najwyższym poziomie Galerii Łódzkiej otworzył się salon Vans z obuwiem i akcesoriami sportowymi. Tego lata jeszcze do grona najemców centrum handlowego dołączy salon sportowy Martes Sport.
W dzisiejszych czasach rynek zdobywają centra, które dostrzegają nabywców i ich potrzeby.
Współczesny odbiorca oczekuje nowości, zmian i zaskoczenia.
- Mając tego świadomość, Galeria Łódzka podąża za klientem, tworząc sprofilowaną ofertę, nie zapominając też o wyróżnikach, które skłaniają konsumentów do częstych odwiedzin - podkreśla dyrektor Beata Stefańska. - Jako jedyne w Łodzi centrum handlowe, może pochwalić się takimi salonami, jak: Peek&Cloppen-burg, Lidia Kalita, Femestage Eva Minge, Campione, Jack Wolfskin, Betty Barclay, Hera, Imagine, Prima Moda, Marc Crew, Olsen czy Gabor.
Mając już 15-letnie doświadczenie, Galeria Łódzka doskonale wie, jak nieprzerwanie dopasowywać się do potrzeb nowoczesnego konsumenta i sprawnie „dotrzymywać mu kroku”.
Zobacz też:
MATURA 2017 WYNIKI
Najnowsze wiadomości w sprawie śmierci Magdaleny Żuk
ROAMING UE 2017 NOWY CENNIK
POZDROWIENIA Z WAKACJI
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Hakiel złożył ukochanej arabską przysięgę miłości! Poznali się 6 miesięcy temu...
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"