Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wartość medialna polskich gwiazd i celebrytek. O której pisano najwięcej?

Jan Hofman
Jan Hofman
Takie mamy czasy, toteż wszystko obecnie się mierzy, waży, liczy, dodaje, odejmuje, mnoży, by ostatecznie przeliczyć to na pieniądze. Aby mówienie o kasie było eleganckie, taktowne i wysublimowane, wszelkie pieniężne rankingi opakowuje się w branżową terminologię i podrzuca specjalistom w dziedzinie PR, a mówiąc prościej fachowcom od propagandy i mamy już markę osobistą. A jak już mamy markę, to trzeba ją koniecznie wycenić. I  takie zadanie wziął na swoje barki dziennikarz magazynu „Forbes Women”.  Jak mówił przedstawiciel redakcji, chcąc wyłonić liderki rankingu, poddano analizie ponad 3,2 mln publikacji (brano pod uwagę publikacje na temat danej osoby w przeliczeniu na powierzchnię lub czas reklamowy). Jego zdaniem wartość medialna wszystkich badanych wzmianek osiągnęła poziom ponad 8,6 mld zł!  Na pierwszym miejscu zaskoczenia nie ma. Wygrała Iga Świątek, której markę osobistą wyceniono na ponad 713 mln zł. Nasza doskonała tenisistka  współpracuje reklamowo z takimi markami jak PZU (sponsor główny tenisistki), Rolex, Xiaomi. Od kwietnia 2022 jest liderką rankingu singlowego WTA.Kto zajął kolejne miejsca - czytaj dalej
Takie mamy czasy, toteż wszystko obecnie się mierzy, waży, liczy, dodaje, odejmuje, mnoży, by ostatecznie przeliczyć to na pieniądze. Aby mówienie o kasie było eleganckie, taktowne i wysublimowane, wszelkie pieniężne rankingi opakowuje się w branżową terminologię i podrzuca specjalistom w dziedzinie PR, a mówiąc prościej fachowcom od propagandy i mamy już markę osobistą. A jak już mamy markę, to trzeba ją koniecznie wycenić. I takie zadanie wziął na swoje barki dziennikarz magazynu „Forbes Women”. Jak mówił przedstawiciel redakcji, chcąc wyłonić liderki rankingu, poddano analizie ponad 3,2 mln publikacji (brano pod uwagę publikacje na temat danej osoby w przeliczeniu na powierzchnię lub czas reklamowy). Jego zdaniem wartość medialna wszystkich badanych wzmianek osiągnęła poziom ponad 8,6 mld zł! Na pierwszym miejscu zaskoczenia nie ma. Wygrała Iga Świątek, której markę osobistą wyceniono na ponad 713 mln zł. Nasza doskonała tenisistka współpracuje reklamowo z takimi markami jak PZU (sponsor główny tenisistki), Rolex, Xiaomi. Od kwietnia 2022 jest liderką rankingu singlowego WTA.Kto zajął kolejne miejsca - czytaj dalej Fot. Wojciech Szubartowski / Polska Press
Takie mamy czasy, toteż wszystko obecnie się mierzy, waży, liczy, dodaje, odejmuje, mnoży, by ostatecznie przeliczyć to na pieniądze. Aby mówienie o kasie było eleganckie, taktowne i wysublimowane, wszelkie pieniężne rankingi opakowuje się w branżową terminologię i podrzuca specjalistom w dziedzinie PR, a mówiąc prościej fachowcom od propagandy i mamy już markę osobistą. A jak już mamy markę, to trzeba ją koniecznie wycenić.

I takie zadanie wziął na swoje barki dziennikarz magazynu „Forbes Women”. Jak mówił przedstawiciel redakcji, chcąc wyłonić liderki rankingu, poddano analizie ponad 3,2 mln publikacji (brano pod uwagę publikacje na temat danej osoby w przeliczeniu na powierzchnię lub czas reklamowy).
Jego zdaniem wartość medialna wszystkich badanych wzmianek osiągnęła poziom ponad 8,6 mld zł!
Na pierwszym miejscu zaskoczenia nie ma. Wygrała Iga Świątek, której markę osobistą wyceniono na ponad 713 mln zł. Nasza doskonała tenisistka współpracuje reklamowo z takimi markami jak PZU (sponsor główny tenisistki), Rolex, Xiaomi. Od kwietnia 2022 jest liderką rankingu singlowego WTA.
Kolejne miejsca zajęły:

  • 2. Małgorzata Rozenek- -Majdan - 207 952 179 zł
  • 3. Anna Lewandowska - 206 891 309 zł
  • 4. Maryla Rodowicz - 180 119 673 zł
  • 5. Margaret - Małgorzata Jamroży- 154 906 192 zł
  • 6. Martyna Wojciechowska - 147 133 674 zł
  • 7. Edyta Górniak - 132 829 601 zł

Teraz Państwo wiecie, ile wynosi potencjał reklamowy najsłynniejszych kobiet w Polsce.

W setce
Szerokie spektrum zawodów
Przedstawiliśmy tylko czołówkę rankingu. Cały ranking obejmuje 100 nazwisk - są wśród nich aktorki, wokalistki, sportsmenki, celebrytki, ale także pisarki, dziennikarki, influencerki czy przedsiębiorczynie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski smog najbardziej szkodzi kobietom!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany