I takie zadanie wziął na swoje barki dziennikarz magazynu „Forbes Women”. Jak mówił przedstawiciel redakcji, chcąc wyłonić liderki rankingu, poddano analizie ponad 3,2 mln publikacji (brano pod uwagę publikacje na temat danej osoby w przeliczeniu na powierzchnię lub czas reklamowy).
Jego zdaniem wartość medialna wszystkich badanych wzmianek osiągnęła poziom ponad 8,6 mld zł!
Na pierwszym miejscu zaskoczenia nie ma. Wygrała Iga Świątek, której markę osobistą wyceniono na ponad 713 mln zł. Nasza doskonała tenisistka współpracuje reklamowo z takimi markami jak PZU (sponsor główny tenisistki), Rolex, Xiaomi. Od kwietnia 2022 jest liderką rankingu singlowego WTA.
Kolejne miejsca zajęły:
- 2. Małgorzata Rozenek- -Majdan - 207 952 179 zł
- 3. Anna Lewandowska - 206 891 309 zł
- 4. Maryla Rodowicz - 180 119 673 zł
- 5. Margaret - Małgorzata Jamroży- 154 906 192 zł
- 6. Martyna Wojciechowska - 147 133 674 zł
- 7. Edyta Górniak - 132 829 601 zł
Teraz Państwo wiecie, ile wynosi potencjał reklamowy najsłynniejszych kobiet w Polsce.
W setce
Szerokie spektrum zawodów
Przedstawiliśmy tylko czołówkę rankingu. Cały ranking obejmuje 100 nazwisk - są wśród nich aktorki, wokalistki, sportsmenki, celebrytki, ale także pisarki, dziennikarki, influencerki czy przedsiębiorczynie.
Tulia znowu w kwartecie i to jakim! Mlynkova zasila zespół!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?