5 z 20
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
![Pierwsza część bez słowa "soccer" w tytule, co przyjęło się...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/96/77/5c1c08e3de284_o_large.jpg)
Przepis na sukces. Jak zmieniała się FIFA na przestrzeni lat? Historia serii gier FIFA (94-19)
4. FIFA 97
Pierwsza część bez słowa "soccer" w tytule, co przyjęło się już na stałe. W tej edycji postacie były całkowicie wykonane w technologii 3D. Piłkarze poruszali się dzięki tzw. "motion capture", czyli odwzorowaniu ruchu dzięki aktorom. EA Sports wykorzystała w tej edycji Davida Ginoli, by jak najlepiej odzwierciedlić piłkarskie ruchy.
CIEKAWOSTKA: W edycjach 97-99 mogliśmy wybrać, czy chcemy grać na stadionie przy naturalnej nawierzchni, czy chcemy udać się na halę i tam spróbować swoich sił. Opcja numer dwa stała się już niemal legendą, zwłaszcza w Fifie 98.