Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nagroda za "łódzką metkę"

(msm)
Nowa strategia budowania wizerunku województwa łódzkiego zwyciężyła w konkursie "TransformAwards 2014".

To najbardziej prestiżowe nagrody w Europie przyznawane za tzw. zmianę marki. Nowe logo województwa (wzorowane na metce przyszywanej do ubrań z napisem "łódzkie promuje") i strategia podkreślająca nowatorskość województwa (w badaniach nad strategią okazało się, że jak coś pojawia się w Polsce po raz pierwszy to, najczęściej dzieje się to w regionie łódzkim) zostało nominowane do nagrody w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”.

- Zostaliśmy docenieni przez fachowców, a to oznacza, że kierunek strategii został obrany właściwy i możemy liczyć na profity wynikające z dobrej promocji regionu - mówi Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.

Łódzkie jest pierwszym regionem w Polsce, które zdecydowało się na taką zmianę identyfikacji wizerunkowej. Pomysłodawcą nagród jest brytyjski magazyn Communicate. Opracowanie nowej wizji marki województwa kosztowało 790 tys. zł (85 proc. tej sumy to unijna dotacja).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany