reklama

MISTRZOWIE HANDLU Wybieramy najsympatyczniejszych sprzedawców, najlepsze sklepy i kwiaciarnie

Akcja specjalna MISTRZOWIE HANDLU Zaktualizowano 
Zakończyło się głosowanie w plebiscycie MISTRZOWIE HANDLU. Wybieralismy w nim ulubione sklepy i kwiaciarnie oraz sympatycznych sprzedawców i florystów. Na laureatów czekają cenne nagrody.

KLIKNIJ i zobacz wyniki głosowania - ranking powiatowy:

Sprzedawca Roku
Sklep Roku
Florysta Roku
Kwiaciarnia Roku
Butik Roku
Sklep Jubilerski Roku
Sklep z Zabawkami Roku

____________________

KLIKNIJ i zobacz wyniki głosowania - ranking wojewódzki:

Sprzedawca Roku
Sklep Roku
Florysta Roku
Kwiaciarnia Roku
Butik Roku

____________________

Wszystko jedno, czy udajemy się na większe zakupy, czy tylko wpadamy do pobliskiego sklepu po kilka drobiazgów - z handlem mamy kontakt praktycznie codziennie. I choć w ostatnich latach przybyło dużych sklepów, w których wszystko można kupić pod jednym dachem, my wciąż mamy swoje ulubione, małe sklepy, w których robienie zakupów jest przyjemnością. Cenimy w nich miłą atmosferę, uprzejme traktowanie i bezpośredni kontakt ze sprzedawcą.

W ramach wielkiej akcji na łamach "Dziennika Łódzkiego" i "Expressu Ilustrowanego" oraz na stronach serwisów internetowych dzienników zaprezentujemy i docenimy sklepy, kwiaciarnie, sprzedawców i florystów z naszego województwa, a nasi Czytelnicy, oddając na nich swoje głosy, wybiorą laureatów nagród dla MISTRZÓW HANDLU.

- W handlu najważniejsza jest ocena klientów - mówi Marcin Kowalczyk, redaktor naczelny "Dziennika Łódzkiego" i "Expressu Ilustrowanego" - Nasza akcja ma na celu promocję placówek handlowych, które dzięki jakości swoich usług z powodzeniem wygrywają konkurencyjną walkę z wielkopowierzchniowymi marketami i sieciowymi sklepami w galeriach handlowych.

Laureaci naszej akcji mogą liczyć na skuteczną promocję, która z pewnością przysporzy im nowych klientów. Liderów i zwycięzców handlowego plebiscytu będziemy prezentować nie tylko w gazecie i w internecie, lecz także na Facebooku, który zagwarantuje wielki zasięg prezentacji.

Siedem kategorii plebiscytu

Osobno w Łodzi, Skierniewicach i Piotrkowie Trybunalskim oraz w każdym powiecie naszego województwa wybrany zostanie SKLEP ROKU. To może być sklep każdej branży. Ważne, aby wyróżniał się przyjemną atmosferą, czystością, atrakcyjną ekspozycją towarów i miłą obsługą.

W osobnej kategorii zostaną nagrodzone sklepy odzieżowe, w których często oferowany jest szerszy asortyment. Czeka na nie tytuł BUTIK ROKU.

Kwiaty same w sobie są piękne. Ale my chcemy nagrodzić tych, którzy to piękno najlepiej wykorzystują. W kolejnej kategorii plebiscytu zostaną przyznane tytuły KWIACIARNIA ROKU. Jaką kwiaciarnię zgłosić do naszej akcji? Taką, która zachwyca wystrojem, ale przede wszystkim zawsze gwarantuje świeżość i jakość kwiatów.

To, jak oceniamy sklepy, zależy przede wszystkich od ich pracowników. Dlatego w powiatach woj. łódzkiego zostaną przyznane tytuły SPRZEDAWCA ROKU. Czekamy na zgłoszenia właścicieli lub pracowników sklepów, którzy są uprzejmi, sympatyczni i z uśmiechem potrafią fachowo doradzić klientom. Wybierzemy tu także FLORYSTĘ ROKU. Ich praca to bowiem nie tylko obsługa klientów, lecz prawdziwa sztuka, jaką jest układanie kwiatów i kompozycja bukietów.

W wojewódzkich kategoriach plebiscytu zostaną osobno wyróżnione sklepy reprezentujące dwie bardzo charakterystyczne branże. Głosami klientów zostaną przyznane tytuły SKLEP Z ZABAWKAMI ROKU - dla sklepu, w którym znakomicie czują się zarówno dzieci jak i rodzice oraz SALON JUBILERSKI ROKU - dla najlepszego zdaniem klientów sklepu z biżuterią.

Wielka gala Mistrzów Handlu

Pod koniec roku odbędzie się uroczyste rozdanie nagród w naszej akcji, podczas którego zwycięzcom z każdego miasta i powiatu wręczymy dyplomy i nagrody.

Wyjątkowe szkolenie dla laureatów

Uroczystość rozdania nagród będzie połączona z bardzo wartościową nagrodą dla właścicieli sklepów i sprzedawców. Będzie nią profesjonalne szkolenie poświęcone promocji placówki handlowej na Facebooku. Laureaci naszego plebiscytu dowiedzą się, jak właściwie prowadzić fanpage, korzystać z reklamy na Facebooku, budować bazę klientów i prowadzić sklep internetowy. Nabytą wiedzę i prezentowane konkretne rozwiązania będzie można od razu wykorzystać w powodzonym biznesie, co pozwoli pozyskać nowych klientów. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzający udział w szkoleniu.

Ważne terminy

  • Głosowanie w plebiscycie rozpocznie się w piątek, 27 września.
  • Zgłoszenia sklepów, sprzedawców i florystów będą przyjmowane do czwartku, 10 października.
  • Głosowanie będzie trwać do czwartku, 7 listopada do godz. 22.

Czekają cenne nagrody

Nagrody dla sprzedawców i florystów

Sprzedawcy i floryści, którzy w każdym mieście i powiecie zdobędą najwięcej głosów otrzymają:
- zaproszenie na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas gali
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- dwuosobowe zaproszenie na wydarzenie kulturalne
- dwie książki kucharskie prezentujące ciekawe przepisy kulinarne

Dodatkowo na dziesięciu sprzedawców i florystów, którzy zajmą miejsca od 1 do 10 w wojewódzkim rankingu zwycięzców z miast i powiatów (dziesięciu laureatów tytułu Sprzedawca Roku i Florysta Roku, którzy zdobędą najwięcej głosów w województwie), czekają główne nagrody:
I miejsce:
- dwuosobowe zaproszenia na 3-dniowy pobyt w termach Uniejów
- wieża LG XBOOM

- bon o wartości 500 zł na biżuterię Lilou
Miejsca II i III:
- dwuosobowe zaproszenia na 2-dniowy pobyt w termach Uniejów

- wieża LG XBOOM
Miejsca IV-X:
- dwuosobowe zaproszenia na 2-dniowy pobyt w Solparku

Nagrody dla sklepów

Sklepy, kwiaciarnie i butiki, które w każdym mieście i powiecie zdobędą najwięcej głosów otrzymają:
- tytuł Sklep Roku, Kwiaciarnia Roku i Butik Roku w mieście lub powiecie
- zaproszenie dla właścicieli na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas gali
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- vouchery na reklamę w "Dzienniku Łódzkim", "Expressie Ilustrowanym" i "Naszym Mieście Łódź" oraz serwisach internetowych www.dzienniklodzki.pl, www.expressilustrowany.pl i www.naszemiasto.pl z woj. łódzkiego o wartości 2000 złotych

Dodatkowo na sklepy, kwiaciarnie i butiki, które zajmą miejsca od 1 do 3 w wojewódzkim rankingu zwycięzców z miast i powiatów (trzy sklepy, trzy kwiaciarnie i trzy butiki), czekają główne nagrody:
- dodatkowe vouchery na reklamę o wartości 4000 złotych, 3000 złotych i 2500 złotych odpowiednio za pierwsze, drugie i trzecie miejsce w wojewódzkim rankingu plebiscytu.

Sklep z zabawkami oraz salon jubilerski, które w wojewódzkich kategoriach plebiscytu zdobędą najwięcej głosów otrzymają:
- tytuły Sklep z Zabawkami Roku lub Salon Jubilerski Roku
- zaproszenie dla właścicieli sklepu na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas uroczystej gali plebiscytu
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- vouchery na reklamę w "Dzienniku Łódzkim", "Expressie Ilustrowanym" i "Naszym Mieście Łódź" oraz serwisach internetowych www.dzienniklodzki.pl, www.expressilustrowany.pl i www.naszemiasto.pl z woj. łódzkiego o wartości 4000zł

Sklep z zabawkami oraz salon jubilerski, które w wojewódzkich kategoriach plebiscytu zdobędą II i III miejsce otrzymają:
- zaproszenie dla właścicieli sklepu na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas uroczystej gali plebiscytu
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- vouchery na reklamę w "Dzienniku Łódzkim", "Expressie Ilustrowanym" i "Naszym Mieście Łódź" oraz serwisach internetowych www.dzienniklodzki.pl, www.expressilustrowany.pl i www.naszemiasto.pl z woj. łódzkiego o wartości 3000zł (II miejsce) i 2500zł (III miejsce)

Informacji o akcji udzielają:
Małgorzata Mrozowska
malgorzata.mrozowska@polskapress.pl
797 001 031

Regulamin plebiscytu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie