Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska zapewnia, że decyzja o wycofaniu bezpłatnych reklamówek nie była spowodowana względami oszczędnościowymi.
- Z naszych obserwacji wynika, że Polacy są coraz bardziej proekologiczni - mówi Michał Sikora. - Jeszcze kilka lat temu zdecydowana większość korzystała w pierwszej kolejności z jednorazowych foliówek. Dziś klienci wybierają rozwiązania przyjazne środowisku i coraz częściej przychodzą na zakupy z własną torbą.
Pracownicy Tesco twierdzą jednak, że do wprowadzenia płatnych toreb przyczynili się sami kupujący.
- Wielu klientów brało jednorazowo nawet po kilkadziesiąt darmowych torebek - mówi kasjerka pracująca w markecie Tesco w Galerii Łódzkiej. - Opowiadali, że wykorzystują je w domu jako... kosze na śmieci.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ile dać na komunię? Roksana Węgiel komentuje. Wspomniała o kopertach pieniędzy
- Skrzynecka WYLECI z "TTBZ"?! Mamy sensacyjne przecieki: "NIKT JEJ TAM NIE CHCE"
- Rafał Mroczek pije kawkę w basenie na Bali. Wiemy, ile nowożeńcy zapłacili za nocleg
- Kubicka na ostatniej prostej przed porodem. Takiej jej jeszcze nie widzieliście