reklama

Bałuty: Zablokował ruch tramwajów betonowymi płytami, ponieważ... działka jest prywatna!

Lila Sayed
Lila Sayed
Betonowymi płytami została zablokowana trasa „trójki”, która wczoraj o godz. 4.30 jechała na Marysin. Ciężkie przeszkody leżały na torowisku na ul. Dolnej (przy ul. Zgierskiej) i przyklejony był do nich plakat z napisem: teren prywatny. Mimo panującego jeszcze mroku płyty zauważył motorniczy i zatrzymał „trójkę” zanim doszło do wypadku.>>>
Betonowymi płytami została zablokowana trasa tramwaju linii 3, która we wtorek o godz. 4.30 jechała na Marysin. Ciężkie przeszkody leżały na torowisku na ul. Dolnej (przy ul. Zgierskiej). Obok nich wisiał plakat z napisem: teren prywatny. Mimo panującego jeszcze mroku płyty zauważył motorniczy i zatrzymał „trójkę” zanim doszło do wypadku...

– Motorniczy powiadomił nadzór ruchu – informuje Agnieszka Magnuszewska, rzecznik prasowy MPK. – Na miejsce przyjechali też policjanci. Ruch był zatrzymany do godz. 7.15. Później płyty zabrano.

Policja poleciła przewieźć je do zajezdni MPK. I tak się stało.

- Policjanci ustalają, czy doszło do złamania art. 90 Kodeksu Wykroczeń, czyli tamowania lub utrudniania ruchu na drodze publicznej, za co grozi kara nagany lub grzywny - informuje Marcin Fiedukowicz z Komendy Miejskiej Policji w Łodzi.

Jak twierdzą policjanci, trudno mówić tutaj o stworzeniu zagrożenia w ruchu drogowym, ponieważ zapory były dobrze oznakowane. Na kilka metrów przed nimi stał oświetlony trójkąt ostrzegawczy.

Kto je tam położył?
– Właściciel tego terenu – tłumaczy Tomasz Andrzejewski z Zarządu Inwestycji Miejskich UM w Łodzi. – Okazało się bowiem, że część torowiska na ul. Dolnej biegnie przez prywatną działkę.

Właściciel starał się uregulować sytuację prawną swojego terenu i wysyłał pisma do urzędu miasta. Czy ktoś mu odpisał? Tomasz Andrzejewski nie wiedział. Wczorajszy incydent wskazuje, że nie...

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 113

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
5 grudnia, 06:32, Gość:

Jeśli to jest teren prywatny to właściciel powinien założyć sprawę w sądzie o odszkodowanie a nie blokować torowisko

Czy ty jeszcze wierzysz w jakieś prawo, czy ty jesteś z kosmosu ?

G
Gość
4 grudnia, 13:08, Gość:

Popieram.

5 grudnia, 15:04, Gość:

Co popierasz a gdzie byłeś jak tory kładli - z łańcucha się zerwałeś - teren prywatny może powiesz że łódź to teren prywatny - bzdury gadasz - takie sprawy załatwia się w urzędzie a na drodze torach.

Nie znasz sprawy to nie komentuj.

G
Gość

Wszystkich odpowiedzialnych za zmuszenie właściciela do takich działań wysłać na bruk, nie może być tak z urzędnikami, że nikt za nic nie odpowiada.

G
Gość
6 grudnia, 22:03, Gość:

Czy obowiązuje w Polsce prawo własności, jeśli nie to Polacy muszą bać się o swoją własność skoro nawet policja zamiast chronić współdziała przy działaniu w czynie przestępcznym!

Kto straci stanowisko i poniesie odpowiedzialność za wtargnięcie na teren prywatny i dokonanie zaboru mienia ?

G
Gość
6 grudnia, 21:57, Gość:

Teren prywatny nie należący do drogi, policja popełniła olbrzymi błąd usuwając tą przeszkodę z terenu prywatnej nieruchomości, kto poniesie odpowiedzialność. Można to określić wspóldziałaniem policji w zaborze mienia, kto jest paserem i przetrzymuje zabrane mienie ?

Wszyscy wszystko wiedzieli.

G
Gość

W pełni popieram działania właściciela jeśli nie pomaga prawo trzeba samemu walczyć o sprawiedliwość.

G
Gość

Czy obowiązuje w Polsce prawo własności, jeśli nie to Polacy muszą bać się o swoją własność skoro nawet policja zamiast chronić współdziała przy działaniu w czynie przestępcznym!

G
Gość

Teren prywatny nie należący do drogi, policja popełniła olbrzymi błąd usuwając tą przeszkodę z terenu prywatnej nieruchomości, kto poniesie odpowiedzialność. Można to określić wspóldziałaniem policji w zaborze mienia, kto jest paserem i przetrzymuje zabrane mienie ?

G
Gość
4 grudnia, 16:44, 💞:

Sam osobiście kladlem te płyty na szynach.

5 grudnia, 18:41, Gość:

Brawo, brawo dla tego pana chętnie bym mu postawiła browara za ten genialny pomysł :):)

5 grudnia, 20:49, 💞:

Dzięki ale nie trzeba 😎

Szkoda :)

G
Gość
5 grudnia, 20:47, Marcin Twój fan:

Lila kocham Cię !

Marcinku my też cię kochamy :)

F
FR

NIC MU NIE GROZI BO TO JEGO TEREN.

💞
5 grudnia, 17:47, Gość:

Blokowanie torowiska jest malo ekonomiczne , powinnien postawic szlaban I pobierac myto za przejazd

5 grudnia, 20:13, Kierowca:

Święte słowa. Wystarczy symboliczną opłatą, 10gr. I chłop byłby bogaty. Dziennie tramwaj przejeżdża tam na pewno z 200 razy

To by go skarbówka dojechała.Tu jest Polska a nie chociaż by UK

K
Kierowca
5 grudnia, 17:47, Gość:

Blokowanie torowiska jest malo ekonomiczne , powinnien postawic szlaban I pobierac myto za przejazd

Święte słowa. Wystarczy symboliczną opłatą, 10gr. I chłop byłby bogaty. Dziennie tramwaj przejeżdża tam na pewno z 200 razy

💞
4 grudnia, 16:44, 💞:

Sam osobiście kladlem te płyty na szynach.

5 grudnia, 18:41, Gość:

Brawo, brawo dla tego pana chętnie bym mu postawiła browara za ten genialny pomysł :):)

Dzięki ale nie trzeba 😎

M
Marcin Twój fan

Lila kocham Cię !

Dodaj ogłoszenie