MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Województwo łódzkie z nowym logo

(msm)
Tak mają wyglądać nowe tablice promocyjne regionu łódzkiego.
Tak mają wyglądać nowe tablice promocyjne regionu łódzkiego. Maciej Stanik
"Łódzkie promuje" - takie ma być hasło województwa łódzkiego. Region ma też nowe logo, przypominającą metkę wszywaną do ubrań, z hasłem i literą "Ł" w kółku. Opracowanie "nowej marki" kosztowało 790 tys. zł. 85 procent tej sumy to unijna dotacja.

- To był bardzo trudny projekt, bo województwo łódzkie bardzo różni się od innych regionów Polski - mówi Grzegorz Kosson ze spółki, która opracowała nową markę. - To region, który nie stworzył żadnej identyfikacji regionalnej, nie ma poczucia tożsamości mieszkańców. W badaniach wyszła również niechęć różnych ośrodków do stolicy województwa.
Twórcy nowej marki województwa zdecydowali, że wyróżnikiem regionu będzie kilkanaście różnych tematów, które promują Łódzkie, m.in. Festiwal Kolory Polski, Open Hair w Sieradzu, Termy w Uniejowie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Góra Kamieńsk, arboretum w Rogowie, Łódzki Szlak Konny. fot. maciej stanik

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany