Urząd Miasta Łodzi rozstrzygnął przetarg. Ile kosztuje kupienie 80 tys. fanów na Facebooku?
Prowadzony przez Biuro Promocji i Nowych Mediów UMŁ profil Łódź z jednej strony przez branże uważany jest za najlepszy, najchętniej komentowany i najliczniejszy profil miejski w Polsce, z drugiej zaś przez lata zyskuje wątpliwą sławę ze względu na niskich lotów treści. Nie stronią od nagości, odniesień o kontekście seksualnym i wulgaryzmów, a także niezrozumienia sensu związków frazeologicznych: niedawno inwestycję na ul. Włókienniczej nazwano "sukcesem grubymi nićmi szytym", co czytając dosłownie oznaczałoby, iż jest wynikiem przekrętu. Z kolei Kartę Łodzianina promowano hasłem "Jebać biedę!" łódzkiego komika Rafała Paczesia, co nawet plotkarskie portale komentowały zdaniem, że nie wiadomo kto po tej akcji ma gorszy wizerunek: komik czy miasto Łódź.
CZYTAJ DALEJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE>>>