1/13
McDonald's to amerykańska sieć barów szybkiej obsługi,...
fot. Szymon Starnawski

McDonald's to amerykańska sieć barów szybkiej obsługi, sprzedająca głównie burgery, frytki i napoje. Jedna z największych sieci fast food zaczynała jako skromne stoisko z hamburgerami. Obecnie obsługuje klientów w ponad stu krajach na całym świecie, generując około 20 miliardów dolarów rocznych przychodów. Pierwszy polski McDonald's został otwarty 17 czerwca 1992 r. w Warszawie.

Jaką taktykę zastosowała firma McDonald’s, aby zmienić małą restaurację w wielonarodowe imperium? Jak zbudowała tak silny wizerunek marki?

McDonald’s stosuje liczne sztuczki marketingowe, żeby klienci chętniej ją odwiedzali, dużo zamawiali i dzięki temu zostawiali w restauracjach McDonald's więcej pieniędzy.

Jakie sztuczki stosowane są w restauracjach McDonald’s - najpopularniejszej sieci serwującej burgery, frytki i napoje? Zobacz koniecznie w naszej galerii >>>>>

2/13
A MOŻE FRYTKI DO TEGO?...
fot. Tomasz Hołod

A MOŻE FRYTKI DO TEGO?
Najcenniejsze słowa w biznesie McDonald's brzmią: "A może frytki do tego?" Pracownicy restauracji są przeszkoleni i doskonale wiedzą, co i w jakiej sytuacji proponować: frytki do hamburgera, napój do frytek, ciastko do kawy. Jeśli proponowany produkt idealnie pasuje do tego pierwszego, wiele osób bez namysłu godzi się na propozycję.

3/13
REGUŁA NIEDOSTĘPNOŚCI...
fot. Andrzej Banaś

REGUŁA NIEDOSTĘPNOŚCI
Ludzie zawsze pożądają rzeczy, które ciężko dostać. Na jaką kanapkę czekają najbardziej klienci McDonald's w ciągu roku? Oczywiście na Burgera Drwala. To kultowa już kanapka, która sprzedaje się w ogromnych ilościach rok w rok a w pierwszych dniach po jej pojawieniu się w sezonowym menu przed restauracjami tworzą się długie kolejki.

4/13
CENY PRODUKTÓW...
fot. Karolina Misztal

CENY PRODUKTÓW
Nikt nie lubi przepłacać. Jeżeli produkt kosztuje równo 100 zł, wiele osób automatycznie zastanawia się, czy nie jest on jednak wart mniej - np. 93 zł - a sprzedawca zaokrąglił cenę? Dlatego właśnie w McDonald's ceny są bardzo dokładne. Za Hamburgera zapacimy 4,90 zł, za McChickena - 14,60 zł a Big Mac kosztuje 16,90 zł. Mózg rozumie, że sprzedawca wyliczył DOKŁADNIE koszt produktu i nie zaokrąglił go niepotrzebnie w górę, żeby więcej zarobić. Tylko na kuponach są zaokrąglone ceny, ale tu przecież są okazje, więc NA PEWNO są zaokrąglone w dół.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Misja dla 4 łap. Fani motoryzacji pokazali miłość do zwierząt ZDJĘCIA

Misja dla 4 łap. Fani motoryzacji pokazali miłość do zwierząt ZDJĘCIA

"Flemingiem" po stawie na łódzkim "Młynku"

"Flemingiem" po stawie na łódzkim "Młynku"

Jak Grecy przekazali ogień olimpijski organizatorom z Paryża GALERIA

Jak Grecy przekazali ogień olimpijski organizatorom z Paryża GALERIA

Zobacz również

"Flemingiem" po stawie na łódzkim "Młynku"

"Flemingiem" po stawie na łódzkim "Młynku"

Wielkie grillowanie na Stawach Jana w Łodzi. Otwarto już przystań

Wielkie grillowanie na Stawach Jana w Łodzi. Otwarto już przystań