Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Primark w Łodzi. Klienci już odliczają dni do otwarcia. Kiedy? Co będzie można kupić? ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ

Magdalena Jach
Magdalena Jach
Primark w Łodzi zostanie otwarty 19 września 2023.
Primark w Łodzi zostanie otwarty 19 września 2023. mat.pras.Primark
Primark w Łodzi szykuje się do otwarcia. To zapowiadana i wyczekiwana w naszym mieście premiera marki, jakiej dotąd nie było w żadnym centrum handlowym. Primark zdecydował się na wygodną lokalizację w Manufakturze, ale nie w galerii handlowej, lecz na Rynku Włókniarek Łódzkich. Do wielkiego sklepu wchodzi się prosto z ulicy.

Primark - pierwszy sklep w Łodzi, szósty w Polsce

Primark w Łodzi jest szóstym sklepem tej marki w Polsce. Niedawno - bo 23 sierpnia br. - Primark świętował uruchomienie siedziby we wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park. Wtedy też została ogłoszona data otwarcia sklepu w Łodzi - 19 września - to jest już najbliższy wtorek. Poza tym Primark posiada cztery lokalizacje w kraju – w Galerii Młociny w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, Bonarka City Center w Krakowie oraz Silesia City Center w Katowicach.

CO OFERUJE PRIMARK? OGLĄDAJ W NASZEJ GALERII

Primark otworzy się 19 września w Łodzi
Primark Łódź otworzy się dla klientów we wtorek, 19 września o godzinie 10. Zatrudni ponad 150 pracowników. Powierzchnia handlowa sklepu jest imponująca - 3 300 metrów kwadratowych na jednym poziomie.

Co na półkach i wieszakach w Primark? - Zrównoważona moda w przystępnych cenach
W ofercie Primark klienci z Łodzi oraz goście naszego miasta znajdą produkty z różnych kategorii - w tym odzież damską, męską i dziecięcą, a także kosmetyki, akcesoria i artykuły gospodarstwa domowego. Już teraz 50% ubrań dostępnych pod marką Primark Cares jest wytwarzanych z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych z bardziej zrównoważonych źródeł, a detalista deklaruje, że zamierza podwoić tę liczbę do 2030 roku.

Asortyment Primark odpowiada najnowszym trendom - zarówno w modzie odzieżowej, jak i w asortymencie wyposażenia domu czy produktów codziennego użytku. Klienci na pewno znajdą coś zgodnego ze swoimi oczekiwaniami i gustem, a także budżetem. W sklepie będą działać kasy samoobsługowe dla klientów, płacących kartą, obok tradycyjnych kas obsługiwanych przez pracowników Primark.

23 sierpnia w dniu otwarcia salony Primark we Wrocławiu Maciej Podwojski, Head of Sales, CEE w Primark podkreślił, że uruchomienie dwóch lokalizacji w ciągu jednego miesiąca potwierdza zaangażowanie firmy na rynku i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie ma ambitne plany ekspansji.
- Łódzki sklep jest bardzo oczekiwany przez naszych klientów i nie możemy się doczekać otwarcia - dodał.

Z faktu, że Primark dołącza do grona najemców cieszy się Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury
- Będzie to świetne uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty o znaną w całej Europie markę - mówi. - Łodzianie i mieszkańcy regionu z niecierpliwością oczekują otwarcia salonu Primark w Manufakturze. To z pewnością jedna z najbardziej oczekiwanych premier tej jesieni.

Primark to międzynarodowy detalista odzieżowy zatrudniający ponad 70 000 pracowników w 16 krajach Europy i USA. Założony w Irlandii w 1969 r. pod marką Penneys, dąży do zapewnienia przystępnych cenowo dla każdego produktów - od artykułów codziennego użytku po wyróżniającą się stylem odzież damską, męską i dziecięcą, jak również kosmetyki, artykuły wyposażenia domu i akcesoria. Primark kontynuuje ekspansję na nowych i istniejących rynkach, a do końca 2026 r. sieć chce posiadać 530 sklepów, włączając w to planowane w najbliższym czasie wejście na Węgry.

Primark dąży do tego, aby bardziej zrównoważona moda była dostępna dla każdego. Ambicją firmy Primark jest zapewnienie większej trwałości odzieży, ochrona życia na Ziemi i poprawa życia ludzi tworzących produkty marki. W ramach tych działań, firma ogłosiła szereg zobowiązań, które zamierza zrealizować do 2030 r. Obejmują one wytwarzanie wszystkich ubrań marki z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych w sposób bardziej zrównoważony, projektowanie odzieży w sposób umożliwiający jej późniejszy recykling, zmniejszenie śladu węglowego o połowę w całym łańcuchu wartości, rezygnację z wyrobów plastikowych jednorazowego użytku oraz dążenie do zapewnienia pracownikom łańcucha dostaw godziwej płacy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany