1/3

Kobieta trafiła na toksykologię po tym, jak zatruła się połykając 60 tabletek paracetamolu. Z powodu przedawkowania leku jest już hospitalizowana po

archiwum

Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Następne

Kobieta trafiła na toksykologię po tym, jak zatruła się połykając 60 tabletek paracetamolu. Z powodu przedawkowania leku jest już hospitalizowana po raz drugi. Twierdzi, że nie wie, dlaczego połknęła tyle tabletek. Przedawkowany paracetamol uszkadza wątrobę. Zatrucie może być śmiertelne. Na paracetamol lekarze mają odtrutkę, którą chory powinien otrzymać do 6 godz. od zatrucia.


Czytaj na kolejnym slajdzie

Wróć do artykułu

Polecamy

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3