Po co zbudowano tory na ulicy Węglowej, skoro nie kursuje tam żaden tramwaj?

Jacek Zemła
Jacek Zemła
Nieczynne przystanki z wyświetlaczami z pewnością przydałyby się w innych rejonach Łodzi.
Nieczynne przystanki z wyświetlaczami z pewnością przydałyby się w innych rejonach Łodzi. jacek zemła
Trasa aleją Poznańskich i dalej ulicami Węglową i Tramwajową biegnie opłotkami i niewielu pasażerów z niej korzystało.

Łodzianie zastanawiają się, po co miasto wybudowało nową linię tramwajową biegnącą wzdłuż Dworca Fabrycznego aleją Rodziny Poznańskich i ulicą Węglową, skoro od jesieni ubiegłego roku nie kursuje tamtędy żaden tramwaj. Trasa ta wydaje się być bezsensowną inwestycją, gdyż wszystkie tramwaje spod dworca i tak wracają do ul. Narutowicza, dzięki czemu można nimi dojechać do placu Dąbrowskiego i znajdującego się tam węzła przesiadkowego na autobusy. Trasa aleją Poznańskich i dalej ulicami Węglową i Tramwajową biegnie opłotkami i niewielu pasażerów z niej korzystało.

Tramwaje zostały wycofane z tego fragmentu czasowo - informuje Tomasz Andrzejewski, rzecznik Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi. - Ma to związek z remontem torowiska na skrzyżowaniu ulic Narutowicza i Kopcińskiego. Na czas jego trwania część linii musiała zmienić trasę, m.in. linia 18, która kursowała przez ulice Węglową i Tramwajową. Po zakończeniu remontu linia ta wróci na swoją normalną trasę. Przewidujemy, że nastąpi to w lutym.

Dopłaty do cen energii

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie