Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Po co zbudowano tory na ulicy Węglowej, skoro nie kursuje tam żaden tramwaj?

Jacek Zemła
Jacek Zemła
Nieczynne przystanki z wyświetlaczami z pewnością przydałyby się w innych rejonach Łodzi.
Nieczynne przystanki z wyświetlaczami z pewnością przydałyby się w innych rejonach Łodzi. jacek zemła
Trasa aleją Poznańskich i dalej ulicami Węglową i Tramwajową biegnie opłotkami i niewielu pasażerów z niej korzystało.

Łodzianie zastanawiają się, po co miasto wybudowało nową linię tramwajową biegnącą wzdłuż Dworca Fabrycznego aleją Rodziny Poznańskich i ulicą Węglową, skoro od jesieni ubiegłego roku nie kursuje tamtędy żaden tramwaj. Trasa ta wydaje się być bezsensowną inwestycją, gdyż wszystkie tramwaje spod dworca i tak wracają do ul. Narutowicza, dzięki czemu można nimi dojechać do placu Dąbrowskiego i znajdującego się tam węzła przesiadkowego na autobusy. Trasa aleją Poznańskich i dalej ulicami Węglową i Tramwajową biegnie opłotkami i niewielu pasażerów z niej korzystało.

Tramwaje zostały wycofane z tego fragmentu czasowo - informuje Tomasz Andrzejewski, rzecznik Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi. - Ma to związek z remontem torowiska na skrzyżowaniu ulic Narutowicza i Kopcińskiego. Na czas jego trwania część linii musiała zmienić trasę, m.in. linia 18, która kursowała przez ulice Węglową i Tramwajową. Po zakończeniu remontu linia ta wróci na swoją normalną trasę. Przewidujemy, że nastąpi to w lutym.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany