Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ostra dyskusja Magdy Mołek z internautką. W tle luksusowa marka samochodów ZDJĘCIA

Jan Hofman
Jan Hofman
Fot. Instagram magda_molek
Moc celebryty, czyli finansowa wartość, polega na tym, ilu fanów śledzi go w internecie.

ZOBACZ ZDJĘCIA

Oczywiście, im więcej, tym lepiej! Z takiego stanu rzeczy chętnie korzystają różnego rodzaju firmy, zapraszając do współpracy tych, którzy mają rzesze wiernych wyznawców i duże zasięgi. To oczywiście przekłada się na spore pieniądze dla osoby uznawanej za tzw. znaną.

Magda Mołek jakiś czas temu zdecydowała się na współpracę ze znaną marką aut, sprzedającą luksusowe pojazdy. Dziennikarka przekonywała do tego, by rozważyli skorzystanie z ekologicznych rozwiązań proponowanych na rynku samochodowym.
Nie spodobało się to internautom, którzy pospieszyli z krytyką, a wymiana zdań zakończyła się kłótnią.

Mołek zaprezentowała się w koszulce z napisem „Wolność ma cenę”.W komentarzu pojawiło się zdanie: „Ma cenę, np. cenę reklamy BMW”.„BMW to radość z jazdy” - odpowiedziała Mołek.„Właśnie Mołek! Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia” - dodała internautka.

Magda odpowiedziała: „Dla pani jestem Panią Mołek, gdyż się nie znamy. Natomiast mój punkt widzenia i siedzenia zależy WYŁĄCZNIE ode mnie, bo nie ma nic ważniejszego niż samostanowienie. Polecam z całego serca”.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany