Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
5 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na shownews.pl.
Poprzednie
Przejdź na shownews.pl
Przesuń w prawo aby przejść na shownews.pl
Pierwszym elementem kampanii było wysłanie pocztówek...
fot. Manufaktura

Manufaktura z nagrodami w europejskim konkursie marketingu centrów handlowych. Za co wyróżniono łódzkie centrum handlowe?

Europejskie nagrody dla Manufaktury

Pierwszym elementem kampanii było wysłanie pocztówek zaprojektowanych techniką podwójnej ekspozycji, dających wrażenie trójwymiarowości – z informacją o starcie prowadzonych prac. Pocztówki zostały dostarczone do 40 tys. domostw w najbliższej okolicy Manufaktury i regionie. Kolejnym krokiem była instalacja na rynku lunety, której specjalna soczewka pozwalała odczytać ukryty w bilbordzie na fasadzie galerii obraz. „Przeobrażenie” promowali znani polscy stand-up’erzy: Adam Van Bendler i Paweł Chałupka. Komicy w krótkich spotach radiowych i filmach satyrycznie komentowali prace modernizacyjne.

Zobacz również

Julia Żugaj i Dawid Kwiatkowski zaśpiewali dla gorliczan. Fani w niedosycie

Julia Żugaj i Dawid Kwiatkowski zaśpiewali dla gorliczan. Fani w niedosycie

Niezwykły jubileusz Bramy Opatowskiej w Sandomierzu. Ma 95 lat! [ZDJĘCIA]

Niezwykły jubileusz Bramy Opatowskiej w Sandomierzu. Ma 95 lat! [ZDJĘCIA]

Polecamy

Grand Prix du Morbihan - Marta Lach trzecia na mecie w Plumelec

Grand Prix du Morbihan - Marta Lach trzecia na mecie w Plumelec

Adrian Meronk krok od milionów! Fura dolarów już czeka. Azjatyckie dołki Polaka

TYLKO U NAS
Adrian Meronk krok od milionów! Fura dolarów już czeka. Azjatyckie dołki Polaka

Giro d'Italia. Startuje wyścig, 22. tour Rafała Majki

Giro d'Italia. Startuje wyścig, 22. tour Rafała Majki