Kampanię reklamową w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji organizuje Polska Organizacja Turystyczna. Reklamy telewizyjne, na ekranach metra w Paryżu, Berlinie i Londynie oraz artykuły prasowe zostały wyprodukowane w trzech wersjach językowych i będą się ukazywały do czerwca 2012 roku.
- Filmy zostały skonstruowane jako relacje obcokrajowców po powrocie z Polski. Oprócz Łodzi w promocji wykorzystano Kraków, Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław - mówi Justyna Jedlińska z Polskiej Organizacji Turystycznej.
Reklama Polski jest skierowana przede wszystkim do ludzi młodych poniżej 35 roku życia lub starszych, podróżujących bez dzieci. Łódź jest w niej przedstawiona jako miasto klubów i restauracji. Cała kampania kosztuje POT ok. 30 mln zł, Łódź nie wydaje na nią ani złotówki.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?