Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź promuje Polskę przed EURO 2012

(msm)
Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi i Justyna Jedlińska z Polskiej Organizacji Turystycznej.
Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi i Justyna Jedlińska z Polskiej Organizacji Turystycznej. Mirosław Malinowski
Łódź jest jednym z 6 polskich miast, które promują Polskę przed Euro 2012.

Kampanię reklamową w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji organizuje Polska Organizacja Turystyczna. Reklamy telewizyjne, na ekranach metra w Paryżu, Berlinie i Londynie oraz artykuły prasowe zostały wyprodukowane w trzech wersjach językowych i będą się ukazywały do czerwca 2012 roku.

Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi i Justyna Jedlińska z Polskiej Organizacji Turystycznej.

- Filmy zostały skonstruowane jako relacje obcokrajowców po powrocie z Polski. Oprócz Łodzi w promocji wykorzystano Kraków, Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław - mówi Justyna Jedlińska z Polskiej Organizacji Turystycznej.

Reklama Polski jest skierowana przede wszystkim do ludzi młodych poniżej 35 roku życia lub starszych, podróżujących bez dzieci. Łódź jest w niej przedstawiona jako miasto klubów i restauracji. Cała kampania kosztuje POT ok. 30 mln zł, Łódź nie wydaje na nią ani złotówki.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany