3 z 3
Poprzednie
Przejdź na shownews.pl
Łódź musi powtórzyć przetarg na rower publiczny. Poprzedni został unieważniony
W pierwszym przetargu wystartowały dwie firmy. Za dostawę 1,5 tysiąca rowerów i 150 stacji bazowych oraz utrzymanie systemu w latach 2021–2024 oczekiwały 26 i 35 mln zł. Wykonawcy zaproponowali dwa różne systemy - firma Homeport rowery 3 generacji, a konsorcjum Orange i Roovee rowery 4 generacji.
Drugi przetarg zostanie ogłoszony nie wcześniej niż po 10 dni od unieważnienia pierwszego, gdy minie czas na ewentualne odwołania. W samych zapisach nie będzie zmian merytorycznych, a zasady, czy liczba stacji i rowerów będą takie same.
Rowery mają pojawić się na ulicach Łodzi 1 marca 2021 r. Nowa umowa ma obowiązywać przez 4 sezony do 30 listopada 2024 r. W ramach przetargu możliwe jest też zamówienie dodatkowe do 50% wartości zamówienia.