Magistrat rozstrzygnął przetarg. Za 300 piór zapłaci 39,8 tys. zł (132 zł za jedno), a za 200 pendrive'ów 28,5 tys. zł (142 zł za sztukę). Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi zamówiło ekskluzywne gadżety jako prezenty dla dyplomatycznych gości zagranicznych odwiedzających Łódź i zagranicznych inwestorów. W sumie Urząd Miasta Łodzi za różnego rodzaju gadżety (m.in. 150 markowych plecaków z 30-letnią gwarancją, setkę skórzanych wizytowników, 400 koszulek, 10 tys. balonów w siedmiu kolorach, 500 zestawów kredek, 100 parasoli, 5 tys. foliowych płaszczy przeciwdeszczowych, 400 porcelanowych kubków i 10 tys. papierowych czapeczek z daszkiem) zapłaci ponad 170 tys. zł. W drugiej połowie roku biuro promocji planuje ogłosić jeszcze jeden przetarg na kolejną porcję gadżetów - do wydania na nie w całym 2011 roku ma 300 tys. zł.
O DROGICH GADŻETACH DLA GOŚCI ZAMÓWIONYCH PRZEZ UMŁ PIERWSZY RAZ PISALIŚMY TUTAJ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"