Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jest problem? Dzwoń do UMZ. Uruchomiono jeden numer do wszystkich spraw. Nie trzeba już będzie dzwonić do konkretnego wydziału magistratu

Jacek Zemła
Kontakt mieszkańców z urzędem miasta  powinien być teraz łatwiejszy.
Kontakt mieszkańców z urzędem miasta powinien być teraz łatwiejszy.
W tym tygodniu w zgierskim magistracie uruchomiona została tzw. usługa jednego numeru. Polega ona na uproszczeniu kontaktu mieszkańca z urzędnikami. Od 15 stycznia mieszkaniec chcący zgłosić jakiś problem, nie musi już zastanawiać się, do jakiego wydziału powinien zatelefonować. Wystarczy, że wykręci numer 42 71 95 100 i przekaże tam swoją sprawę, prośbę, zgłoszenie lub wniosek, a stamtąd zostanie ona skierowana do odpowiedniego urzędnika. Będzie to więc rodzaj linii alarmowej w sprawach dotyczących miasta.

- Chodzi o to, aby osoby obsługujące mieszkańców podtym telefonem były w stanie natychmiast udzielić odpowiedzi i żeby wiedziały komu dokładnie należy przekazać zgłoszenie do realizacji - mówi Sekretarz Miasta Robert Chocholski. - Pracownicy centrum przeszli odpowiednie szkolenie. Co ważne, jednocześnie trwa wdrożenie systemu Local Spot zintegrowanego z usługą jednego numeru. To rozwiązanie umożliwi z kolei internetowe zgłaszanie problemów, takich jak brak oświetlenia ulicznego, nielegalne wysypiska odpadów, zakłócanie porządku, nieprawidłowe parkowanie pojazdów, dewastacje, problemy z komunikacją miejską, błąkające się zwierzęta.

Zarówno na nowy numer kontaktowy, jak i przez internet, można zgłosić każdą sprawę dotyczącą miasta, awarii, zdarzeń losowych czy próśb o interwencję. Zgłoszenia można dokonać na stronie internetowej www.localspot.pl lub z wykorzystaniem aplikacji mobilnej o tej samej nazwie. System przesyła uwagi do odpowiedniego wydziału urzędu miasta, straży miejskiej, przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjnego w Zgierzu lub Miejskich Usług Komunikacyjnych. Wysyłane komunikaty mogą być wzbogacone o zdjęcia lub pliki PDF, a jeżeli zgłaszający w formularzu zostawi swój adres mailowy, dostanie zwrotną informację o sposobie załatwienia sprawy, podjętych przez urząd działaniach lub o braku możliwości załatwienia sprawy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany