Czy da się dziś funkcjonować bez smartfona i komputera? Czy można zrezygnować z nowoczesnych technologii i skupić się na tym, co nas otacza, by ratować Ziemię? Wyzwanie, które podejmują młodzi łodzianie, pozwoli im dać odpowiedź na te pytania. W eksperymencie, jaki będzie trwać do kwietnia 2023 zmierzą się z poczuciem braku czegoś istotnego dla siebie, np. właśnie telefonu czy internetu. Jednocześnie zajmą się tworzeniem ekologicznych przestrzeni w swoim otoczeniu. Będą to specjalnie zaprojektowane szkolne podwórka.
Czy da się dziś funkcjonować bez smartfona i komputera? Czy można zrezygnować z nowoczesnych technologii i skupić się na tym, co nas otacza, by ratować Ziemię? Wyzwanie, które podejmują młodzi łodzianie, pozwoli im dać odpowiedź na te pytania. W eksperymencie, jaki będzie trwać do kwietnia 2023 zmierzą się z poczuciem braku czegoś istotnego dla siebie, np. właśnie telefonu czy internetu. Jednocześnie zajmą się tworzeniem ekologicznych przestrzeni w swoim otoczeniu. Będą to specjalnie zaprojektowane szkolne podwórka.
Czy da się dziś funkcjonować bez smartfona i komputera? Czy można zrezygnować z nowoczesnych technologii i skupić się na tym, co nas otacza, by ratować Ziemię? Wyzwanie, które podejmują młodzi łodzianie, pozwoli im dać odpowiedź na te pytania. W eksperymencie, jaki będzie trwać do kwietnia 2023 zmierzą się z poczuciem braku czegoś istotnego dla siebie, np. właśnie telefonu czy internetu. Jednocześnie zajmą się tworzeniem ekologicznych przestrzeni w swoim otoczeniu. Będą to specjalnie zaprojektowane szkolne podwórka.
Czy da się dziś funkcjonować bez smartfona i komputera? Czy można zrezygnować z nowoczesnych technologii i skupić się na tym, co nas otacza, by ratować Ziemię? Wyzwanie, które podejmują młodzi łodzianie, pozwoli im dać odpowiedź na te pytania. W eksperymencie, jaki będzie trwać do kwietnia 2023 zmierzą się z poczuciem braku czegoś istotnego dla siebie, np. właśnie telefonu czy internetu. Jednocześnie zajmą się tworzeniem ekologicznych przestrzeni w swoim otoczeniu. Będą to specjalnie zaprojektowane szkolne podwórka.