Indigo - łódzka marka na światowym poziomie

    Indigo - łódzka marka na światowym poziomie

    Artykuł sponsorowany

    Aktualizacja:

    Express Ilustrowany

     Indigo - łódzka marka na światowym poziomie
    1/4
    przejdź do galerii
    Osiemdziesiąt procent ludzi zwraca uwagę na ręce rozmówcy – twierdzą psychologowie. To sprawia, że chcemy mieć zadbane dłonie i różnego rodzaju produkty do stylizacji paznokci zajmują ważne miejsca na półkach z kosmetykami. W pierwszym rzędzie coraz częściej pojawiają się produkty łódzkiej firmy Indigo Nails. Powstała w 2011 roku marka dzięki najwyższemu profesjonalizmowi w ciągu pięciu lat opanowała rynek stylizacji paznokci i podbiła serca kobiet na całym świecie. Dowodem na to jest fakt, iż jest znana już w 24 krajach świata, gdzie są dostępne jej produkty. Sprzedaż w Polsce i za granicą bazuje na sklepach internetowych, punktach sprzedaży oraz dystrybucji.
    Rozmawiali z nami właściciele Indigo Nails, Dariusz Malaczyński i Magdalena Igańska.

    – Zdradzą Państwo, co wpłynęło na tak szybki rozwój Państwa marki?

    – Bardzo mocno skoncentrowaliśmy się na jakości produktów, innowacyjnej technologii i własnych recepturach. Przez pierwsze dwa lata każdego dnia pracowaliśmy nad tym, aby wejść na rynek z unikatową recepturą. Sama jakość już dzisiaj nie wystarcza. Dlatego produkty Indigo to nie tylko rewelacyjna jakość, ale też gama kolorów inspirowana barwami z całego świata, które zachwycają nawet najbardziej wymagających klientów.

    – Mówi się, że mają Państwo misję w tworzeniu produktów do pielęgnacji i zdobienia paznokci. Miałam okazję je poznać. Rzeczywiście są dużo lepsze niż konkurencyjne wyroby.

    – W roku 2011 rynek produktów do stylizacji paznokci był nazywany „nasyconym” – co oznacza, że teoretycznie nie było miejsca na nową markę. Jednakże, nie bacząc na postronne opinie, konsekwentnie wprowadzaliśmy markę w życie. Wiedzieliśmy, że chociaż marek paznokci są dziesiątki w Polsce i tysiące na świecie, takiej jak Indigo Nails nie ma i nie będzie.

    – Co wyróżnia Państwa markę na tle innych?

    – Cytując „ Vogue Magazine”, który w 2015 roku docenił nasze lakiery za jakość i innowację, jesteśmy „ekspertem w dziedzinie kolorów”. Chcemy wprowadzać na rynek świeżość i unikatowość. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, wciąż pracujemy nad rewolucyjnymi rozwiązaniami, które usprawnią, przyśpieszą oraz urozmaicą wykonywanie wspaniałego zawodu, jakim jest stylizacja paznokci.

    – Mocno inwestują Państwo w rozwój – firma posiada największą kadrę instruktorską, która zdobywa krajowe i międzynarodowe mistrzostwa w dziedzinie stylizacji paznokci. a

    – W 2015 roku zespół Indigo zdobył aż 61 medali! Kluczową misją jest dla nas jest organizacja szkoleń w całej Polsce, a także w Europie. Opracowany program szkoleniowy jest prowadzony przez doświadczonych instruktorów w taki sposób, aby kursantki były doskonale przygotowane do zawodu Stylisty Paznokci. Szkolenia nasze stały się słynne i popularne , dzięki temu, że mają wysoki poziom, zarówno pod względem merytorycznym, jak i praktycznym.

    – Salonów kosmetycznych wciąż przybywa na mapie naszego kraju. Czy zdaniem Państwa Polki bardziej dbają o urodę, niż np. dziesięć lat temu?

    – Na pewno. Ponadto Polki bardzo chętnie szkolą się z zakresu stylizacji paznokci, ponieważ czują się w tym dobrze, posiadają zmysł artystyczny, a przede wszystkim coraz częściej absolwentki naszych kursów przyznają, że stylizacja paznokci stała się ich pasją. Naszym nadrzędnym celem jest rozwój rynku poprzez ciągłe podnoszenie poziomu wiedzy oraz kwalifikacji, zarówno właścicielek i pracownic salonów kosmetycznych, jak i osób, które po prostu chcą zdobyć nowy zawód lub nauczyć się czegoś nowego dla samych siebie.

    – Czy w Państwa branży również panują trendy?

    – Tak. Manicure jest dla wielu kobiet stałym elementem stylizacji. Dlatego jesteśmy marką na czasie – wyznaczamy nowe trendy. Dowodem na to są takie bestsellery jak: Efekt Syrenki, efekt chromu Metal Manix, a także najmodniejsze kolory lakierów hybrydowych – obecnie posiadamy 180 odcieni. Tego lata królowały orzeźwiające pastele. Obecnie wprowadzamy nową kolekcję na sezon jesień-zima 2016/17, która zawiera 10 jesiennych odcieni lakierów hybrydowych, a także lakierów do paznokci w kolorach Natalii Siwiec. Tworząc kolekcję inspirowaliśmy się Francją, a konkretnie Paryżem - miastem marzeń i miłości. Znalazły się wśród nich seksowne czerwienie, fiolety i elektryzujące granaty, które dodadzą kobiecości oraz idealnie dopełnią jesienne stylizacje. Oprócz tego hitem sezonu i karnawału zostanie Holo Manix, czyli holograficzna tafla na paznokciach, a także Metal Manix Chameleon - efekt kameleona. Wszystkie nowości będą miały swoją premierę w połowie września podczas Beauty Days, a także Targów Kosmetycznych Beauty Forum w Warszawie. Gorąco zapraszamy na nasze stoisko. Indigo jest dopiero na początku swojej drogi, ale z roku na rok firma coraz szybciej się rozwija oraz udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych przekraczając granice - nie tylko te geograficzne. wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o naszych produktach i kursach zapraszamy do odwiedzenia strony:

    www.indigo-nails.com

    Czytaj treści premium w Expressie Ilustrowanym Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo