Każdego dnia na budowie trasy W-Z pracuje 200 robotników, a na budowę ścian szczelinowych zużywa się 500 ton betonu. Dostarczają go betoniarki, które stale kursują alejami Mickiewicza i Piłsudskiego.
Pogoda sprzyja pracom. Rozpoczęła się budowa pierwszego obiektu inżynierskiego na trasie W-Z. Jest to kładka w poziomie zero nad jezdnią przy wiadukcie na skrzyżowaniu al. Mickiewicza z ul. Żeromskiego. Kładka przechodzić będzie w miejscu dawnych przystanków tramwajowych. Przeznaczona będzie dla pieszych oraz dla rowerzystów. Połączy drogę rowerową wzdłuż al. Politechniki i ul. Żeromskiego, która planowana jest w tym roku. Z kładki na poziom jezdni przedostawać się będzie można między innymi windami. W miejscu starych przystanków powstaną nowe, szerokie perony.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Hakiel złożył ukochanej arabską przysięgę miłości! Poznali się 6 miesięcy temu...
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"
- To on stworzył Dagmarę Kaźmierską. Dziś nie chce się do niej przyznać
- Znamy prawdę o stanie zdrowia Santor. Piosenkarka pokazała się publicznie po operacji