Milczał dłuższą chwilę i powiedział, że o Łodzi to słyszał ostatnio najczęściej przy okazji wyborów: „Prawomocnie skazana wasza pani prezydent wygrała już w pierwszej turze. A poza tym macie jakiś luksusowy dworzec kolejowy, po którym hula wiatr. I pamiętam jeszcze, że u was były martwe dzieci w beczkach”. Dopytywałem go o inne zdarzenia, ale mój znajomy nic nie słyszał. Ani o pomniku jednorożca, ani o budżecie obywatelskim, ani o tym, że Łódź starała się o Expo, że występował tu np. Sting. Niestety myślę, że mój znajomy jest w takiej samej sytuacji jak 95 proc. Polaków, którzy o Łodzi słyszą tylko wtedy, gdy zdarzy w niej się jakaś tragedia lub są powody do śmiechu z miasta. Co poddaje w wątpliwość efekty działalności biura promocji łódzkiego magistratu. Przecież takie biuro ma za zadanie promować miasto w kraju i na świecie. A najwidoczniej wielomilionowe fundusze przeznacza na kampanie skierowane do samych mieszkańców...
Zobacz też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Tak NAPRAWDĘ wyglądają przedramiona 68-letniej Kwaśniewskiej! Tego nie da się ukryć
- Ojciec dziecka Tomaszewskiej nie spełnia się w nowej roli? "Już jest przestraszony"
- Bliscy Murańskiego boją się mówić prawdy o jego śmierci! "I tak byście nie uwierzyli"
- Chwajoł tłumaczy się z nieprzyzwoitej kreacji na komunię. Szok, co napisała [FOTO]