– Pieniądze próbowałam wypłacić w bankomacie przy skrzyżowaniu ulic Wólczańskiej i Czerwonej – opowiada pani Iwona. – Gdy wpisałam kwotę, bankomat wyrzucił mi kartę, ale pieniędzy już nie. Dwa dni później sytuacja się powtórzyła. Wtedy poszłam do banku przy ul. Rzgowskiej, by sprawdzić, co się stało.
Pasażerowie autobusu obezwładnili uzbrojonego rabusia-FILM
Wówczas okazało się, że na koncie pani Iwony zostało 85,24 zł. Tysiąc złotych, który próbowała wcześniej wypłacić, zniknął.
– Początkowo pracownik banku poprosił mnie, bym poczekała kilka dni, bo może pieniądze same się odblokują i wrócą na moje konto – opowiada łodzianka. – Kiedy tak się nie stało, złożyłam reklamację. Gdy usłyszałam, że mam czekać miesiąc, nogi się pode mną ugięły. Innych pieniędzy nie mam, a kolejna pensja wpłynie dopiero w styczniu.
Julian Krzyżanowski, rzecznik prasowy Alior Banku, w którym pani Iwona ma konto, twierdzi, że termin 30 dni na rozpatrzenie reklamacji jest zgodny z procedurą.
– Ponieważ chodzi o bankomat innego banku, proces reklamacyjny uległ wydłużeniu. Bank dołoży jednak wszelkich starań, by sprawa została rozwiązana w sposób satysfakcjonujący dla klientki.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie
- Gąsiewska wygina się w krzakach. Fani dostrzegli gigantyczną zmianę [ZDJĘCIA]
- Koroniewska po śmierci matki została zupełnie sama. Smutne, co mówi o relacji z ojcem
- Paulla prała brudy z ojcem swojego dziecka. Teraz on ma raka. Padły słowa o żerowaniu