Osobliwa promocja w Karcie Łodzianina. W jej ofercie pojawił się w niej rabat na "zakup nagrobka i usługi florystyczne". Rozszerzenie oferty obudziło kontrowersje wśród internetowych komentatorów.
Karta Łodzianina od niedawna oferuje rabat przez niektórych uznawany za dość ekscentryczny: "informujemy, że z Kartą Łodzianina otrzymają Państwo 10 proc. zniżki na zakup nagrobka oraz usługi florystyczne" - brzmi komunikat centrum obsługi klienta Karty Łodzianina, sztandarowego produktu Urzędu Miasta Łodzi. Ofertę na zniżkę złożyła grupa, której właścicielem jest Tomasz Salski, znany głównie jako współwłaściciel pierwszoligowej drużyny Łódzkiego Klubu Sportowego.
Oferta wzbudziła ironiczne komentarze.
[cyt] - Ponieważ inne usługi publiczne w tym mieście już nie działają, pozostaje tylko położyć się i umrzeć - komentuje Jarosław Ogrodowski, miejski aktywista, a przed laty m.in. miejski urzędnik, zajmujący się rewitalizacją, głównie w kontekście społecznym.[/cyt]
Adam Leszczyński szef projektu Karty Łodzianina, mówi, że zespół obsługujący Kartę, też miał wątpliwości, gdy pojawiła się oferta z branży funeralnej.
[cyt]- Karta Łodzianina ma jednak swą cześć komercyjną, czyli z jednej strony mamy oferenta który chce się zareklamować, a z drugiej zniżkę dla posiadaczy karty - mówi Adam Leszczyński. - Staramy się rozszerzać ofertę Karty Łodzianina na każdym polu, na którym łodzianie mogą zaoszczędzić i mogę powiedzieć, że z tej, uważanej za kontrowersyjną, oferty skorzystało sporo właścicieli karty, co znaczy, ze ona spełnia swoje zadanie. Jeśli firma, która chce zostać partnerem Karty Łodzianina, a prowadzi legalny biznes, to nie mamy powodu do odmowy.[/cyt]