Dlatego też McDonalds postanowił wprowadzić pewną nowość, która ma znów przyciągnąć klientów. W lokalach sieci już wkrótce pojawią się urządzenia z ekranami dotykowymi, za pośrednictwem których będzie można składać zamówienia, personalizując własny posiłek.
W Stanach Zjednoczonych rusza właśnie program pod nazwą "Create Your Taste", którego celem jest zachęcenie konsumentów do korzystania z oferty sieci. Do końca przyszłego roku, na terenie 2000 lokali McDonaldsa pojawią specjalne kioski wyposażone w ekrany dotykowe.
Każdy klient będzie mógł skorzystać z takiego automatu, by wybrać sobie upragniony posiłek. Zamówienia dzięki temu mają być bardziej spersonalizowane. Można będzie zrezygnować np z majonezu, zamienić wołowinę na kurczaka lub inne składniki, na które nie mamy ochoty.
Po złożeniu takiego zamówienia, zostanie ono dostarczone do stolika przy którym klient składał zamówienie. Czy uda się tym sposobem przyciągnąć nowych klientów? Zobaczymy.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie