W nagrodę łódzkie otrzyma od organizatorów ogólnopolską kampanię reklamową oraz kampanię w warszawskim metrze o łącznej wartości 100 tys. zł.
Do konkursu zgłosiły się 157 miasta i regiony (do finału zakwalifikowało się 33). Nagrody przyznano w pięciu kategoriach: łódzkie wygrało w kategorii "event", Grand Prix Festiwalu trafiła w ręce województwa warmińsko-mazurskiego za projekt "Mazury Cud Natury"; najlepsze wydawnictwo promocyjne ma województwo małopolskie, a Kraków otrzymał nagrodę za kampanię "Gołębie kręcą Kraków", przyznaną w kategorii kampania reklamowa. W kategorii Kampania Public Relations/on-line Public Relations bezkonkurencyjny okazał się Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, który przygotował kampanię "Czas na Bałtyk".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Fitkau-Perepeczko nie nosi stanika. Pokazała z bliska, jak wygląda jej dekolt!
- Tak wygląda Bohun z "Ogniem i Mieczem". 60-latek nie przypomina siebie sprzed lat
- Wystrojona Cichopek dystansuje się od Kurzajewskiego na imprezie. Kryzys w niebie?
- Nieznana przeszłość Anity Werner. Zdjęcia dziennikarki w negliżu