Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zielono w Porcie Łódź - zobacz, jak zmieniło się centrum handlowe

Magdalena Jach
Magdalena Jach
Kwiaty i rośliny zielone stanowią piękny element aranżacji punktu informacyjnego w Porcie Łódź.
Kwiaty i rośliny zielone stanowią piękny element aranżacji punktu informacyjnego w Porcie Łódź. Port Łódź

Port Łódź jeszcze bardziej gościnny

Port Łódź kontynuuje wdrażanie kolejnych elementów programu hospitality. W ramach projektu metamorfozę przeszedł już będący na pierwszej linii frontu kontaktu z klientem – Punkt Info, który obecnie zachwyca piękną kwiatową aranżacją. Zespół, który obsługuje stanowisko informacyjne miał ponadto okazję uczestniczyć w profesjonalnym szkoleniu z zakresu kontaktu z klientami, a także otrzymał nowe stroje służbowe uszyte według projektu studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Do udziału w całej inicjatywie Port Łódź zaprosił społeczność zgromadzoną na swoim fanpage’u. W akcję zaangażowało się ponad 2 tysiące internautów.

Łódzkie centrum handlowe należące do Ingka Centres w swojej działalności kieruje się wartościami, które pozwalają na tworzenie lepszego życia, a tym samym realizację koncepcji meeting place. W praktyce przekłada się to m. in. na aktywne działania związane z ekologią, zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością za otoczenie. Z nowym rokiem Port Łódź wcielił w życie kolejne założenia swojego programu hospitality, który poprzez reprezentowane wartości bardzo dobrze wpisuje się w tożsamość i politykę centrum.

Przyjazna atmosfera

Port Łódź systematycznie realizuje swoją strategię hospitality. Z myślą o lokalnej społeczności w poprzednich latach zagospodarowane zostały zielone tereny zewnętrzne zlokalizowane wokół Centrum. Obecnie znajduje się tu przyjazna przestrzeń rekreacyjno – sportowa z kilkoma boiskami, minigolfem, bieżnią, torem przeszkód dla młodszych dzieci oraz strefą treningową dla psów. Budynek Portu Łódź przeszedł metamorfozę, pojawiło się w nim mnóstwo roślin, a także nowe place zabaw i atrakcje dla dzieci. W minionym roku Centrum otworzyło także swoje drzwi dla Klientów, którzy podróżują z czworonożnymi pupilami. Idąc za ciosem Port Łódź postanowił podjąć kolejne kroki by jeszcze lepiej zadbać o dobrą atmosferę w Centrum - zarówno w aspekcie estetycznym, jak i poprzez udoskonalanie umiejętności interpersonalnych swoich pracowników. Na pierwszy ogień poszedł Punkt Info oraz jego obsługa.

Zielono w Punkcie Info

- Chcieliśmy by nasz Punkt Info się wyróżniał, by przyciągał wzrok i zapraszał do kontaktu piękną oprawą. Postawiliśmy na kwiaty i rośliny zielone, które są ważnym elementem wystroju całego naszego Centrum. Zaprosiliśmy więc do udziału w
konkursie lokalne kwiaciarnie, które zaprezentowały nam swoje propozycje na kompozycję tego miejsca. A ponieważ działamy z myślą o naszych Klientach, to właśnie im oddaliśmy decyzję, co do wyboru najlepszej kwiatowej aranżacji, która obecnie zdobi nasz Punkt Informacyjny – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.

W ramach programu Port Łódź zaprosił do działania także studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych Wydziału Wzornictwa i Projektowania Ubrań. Młodzi artyści wzięli udział w konkursie na projekt dedykowanego stroju służbowego dla pracowników. Dwie najlepsze propozycje zostały poddane głosowaniu na fanpage’u Centrum. Zwyciężczynią konkursu została Monika Łuczak, studentka łódzkiej ASP. Dzięki współpracy z łódzką szkołą artystyczną pracownicy Punktu Info zyskali estetyczne i wygodne stroje zaprojektowane i uszyte przez studentów ASP. Port Łódź dla swojego personelu zorganizował ponadto profesjonalne szkolenie, które pozwoliło pracownikom dodatkowo pogłębić swoją wiedzę z zakresu kontaktu z Klientem.

Klienci decydują

Jednym z głównych założeń programu hospitality jest zaproszenie do współudziału w jego tworzeniu lokalnej społeczności - Klientów Centrum.

- Program wdrażamy z myślą o komforcie naszych Klientów, dlatego nie wyobrażaliśmy sobie by nie włączyć ich w proces decyzyjny. Zainteresowanie Facebookowiczów zorganizowanym głosowaniem na najlepszą kwiatową aranżację oraz najlepszy projekt stroju było ogromne. Łącznie w konkursach swój głos oddało ponad 2 tysiące osób – dodaje Jagoda Olesiak z Portu Łódź.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany