Zielone Expo w Łodzi. Przetarg na promocję miasta w internecie i przez imprezy dla mieszkańców

(MSM)
Tak ma wyglądać jeden z parków przygotowany na Expo.
Tak ma wyglądać jeden z parków przygotowany na Expo. mat. pras UMŁ
Urząd Miasta Łodzi ogłosił przetarg na promocję Łodzi w związku z organizacją Zielonego Expo w 2024 r. Firma, która wygra przetarg ma stworzyć stronę internetową poświęconą Expo w Łodzi, dostarczyć materiały reklamowe (w tym balon pneumatyczny czterometrowej wysokości) oraz zorganizować cykl imprez dla mieszkańców w łódzkich parkach.

Na promocję Łodzi w związku z Expo magistrat wyda ponad 120 tys. zł. Strona internetowa poświęcona tej imprezie ma być w językach: polskim i angielskim oraz francuskim. Ma być aktualizowana dwa razy w tygodniu, a za każdym razem mają na nią trafiać nowe filmy, animacje lub pokazy slajdów.

Dla mieszkańców będą organizowane spacery po parkach Śródmieścia, tam gdzie będą tereny turystyczno-wystawienicze. Spacery będą w dwóch cyklach: maj - czerwiec i wrzesień październik. Poza tym w parku Baden-Powella mają zostać zorganizowane dwa koncerty, w tym jeden w trakcie obchodów majowego święta Łodzi.

Zielone Expo w Łodzi ma się rozpocząć 27 kwietnia i potrwa do do 28 września 2024 r. Głównym terenem wystawienniczym będzie park Baden-Powella i park 3 Maja. Według wstępnych prognoz przyciągnie ok. 4 mln osób. Tematem przewodnim wystawy jest "Natura miasta".

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie