Zatrzymany Michał M., znany zawodnik MMA ze Szczecina

Mariusz Parkitny
Mariusz Parkitny

Wideo

Zobacz galerię (2 zdjęcia)
Michał M. został zatrzymany przez Centralne Biuro Śledcze Policji. Dziś ma zostać doprowadzany do prokuratury.

Aktualizacja

Znane są już pierwsze szczegóły zatrzymania Michała M.

Funkcjonariusze CBŚ zatrzymali go we wtorek o godzinie 6 rano w jego mieszkaniu w Szczecinie. Był wtedy z żoną i dziećmi. Policjanci użyli grantów hukowych. Zatrzymanie zostało zarejestrowane. Film ma być upubliczniony w najbliższych dniach. W zatrzymaniu brało udział ok. dziesięciu policjantów uzbrojonych w długą broń. M. nie stawiał oporu. Był kompletnie zaskoczony. Policjanci poinformowali go w jakiej sprawie zostaje zatrzymany do dyspozycji prokuratora.

Wczoraj został przewieziony do Prokuratury Okręgowej w Poznaniu. Tu ma usłyszeć zarzuty.

- Funkcjonariusze dokonali zatrzymania z użyciem materiałów wybuchowych oraz granatów hukowych. Sam sposób zatrzymania Michała przez funkcjonariuszy budzi daleko idące wątpliwości, zarówno, co do adekwatności użytych środków jak i samych podstaw zatrzymania. Z rozpoznania operacyjnego powinno wynikać, że w mieszkaniu znajdują się małoletnie dzieci, które zostały poddane wielkiemu stresowi - uważa Norbert Sawicki, brat Michała M.

Adwokatem Michała M. jest mec. Jakub Łysakowski ze Szczecina, który bronił już w wielu głośnych procesach. Ostatnio m.in. był obrońcą Marka D. ps. Duduś z gangu "Oczki".

KSW na swojej stronie internetowej kswmma.com wydało oficjalne oświadczenie w sprawie zatrzymania Michała M.:

"W związku z ostatnimi doniesieniami medialnymi w sprawie zatrzymania Michała M. przez funkcjonariuszy Centralnego Biura Śledczego, oświadczamy, że KSW zajmie stanowisko w tej sprawie w momencie podania przez organy państwowe do wiadomości publicznej informacji nt. powodów zatrzymania oraz ewentualnego prawomocnego wyroku sądu.

Cenimy i szanujemy Michała M. jako sportowca.

Mamy też świadomość, że dla wielu wojowników sport stał się nową, lepszą drogą, dzięki której wyszli z trudnych życiowych sytuacji – dlatego z zasady nie skreślamy nikogo, kto naprawił swoje błędy i uregulował sytuację prawną, za przeszłość.

Jednocześnie, w KSW nie ma i nie będzie miejsca na naruszanie prawa. I w tym zakresie KSW nie będzie stosowało taryfy ulgowej wobec kogokolwiek. Czy w tym przypadku prawo zostało złamane, zdecyduje sąd i jego prawomocny wyrok".

___________________________________________________________________________________

Na razie policja nie ujawnia z jaką sprawą są związane zatrzymania.

- Potwierdzam zatrzymanie Michała M. - mówi kom. Agnieszka Hamelusz z Centralnego Biura Śledczego Policji.

Jak ustaliliśmy, śledztwo prowadzi Prokuratura Okręgowa w Poznaniu. We wtorek zatrzymano około 20 osób na terenie trzech województw.

Dziś od rana zatrzymywani są przesłuchiwani przez prokuratora.

- Więcej informacji będziemy mogli podać po przeprowadzeniu przesłuchań - mówi prok. Magdalena Mazur-Prus z Prokuratury Okręgowej w Poznaniu.

Wśród zatrzymanych jest prawdopodobnie również obywatel Czeczeni, o którym od dawna mówiło się, że na terenie naszego województwa może prowadzić lewe interesy. Według naszych informacji policja dysponuje nagraniami z zatrzymania części osób, w tym miedzy innymi Michała M.

Michał M. to utytułowany zawodnik MMA, czyli mieszanych sztuk walki, były mistrz federacji KSW w wadze średniej.

Menadżer Michała M. poinformował nas, że w najbliższym czasie prześle nam oświadczenie w sprawie zatrzymania jego podwładnego.

Czytaj również:

Gs24.pl

Materiał oryginalny: Zatrzymany Michał M., znany zawodnik MMA ze Szczecina - Głos Szczeciński

Komentarze 48

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

a
auq

no ale teraz to linke sie ucieszy bo jego banda ktora ucichla byla mniej aktywna znow wejdzie w rynek ktory nie lubi próźni

P
PRAWO
brawo PIS KUKIZ
nareszcie morrrzzzzzeee moze bedzie
PRAWO W POLSCE
P
Pawel
Pajacu jeden żal ci ze ty do niczego nie doszles?
G
Gość
W dniu 14.12.2016 o 22:12, stefan napisał:

podobno jak w jechał na kryminał od razu go skitrali do wora


szkoda worka sam siadł na HUJ
M
Marcin
Rozwala mnie to zakrywanie twarzy. Jakby ludzie nie wiedzieli kim on jest.
S
Stiven
Michak akurat spoko facet. Te mniejsze plotki z bramek to patologia. Patrza sie z pogardą. Sam trenuje i robie ich gilem w nosie....ale jestem normalny i nie dowartosciowuje sie na bramkach z urzedu pracy hihihi
s
sprawiedliwy
niestety, to że teraz się jest "porządnym" obywatelem nie oznacza, że nie będzie się rozliczonym za jakieś stare sprawy ale poczekajmy na więcej informacji, może to pomyłka ;)
s
szchista
Wiadomo od dawna ,że całe to mma czy ksw to pralnia brudnej kasy i wylęgarnia bandytów. Nikt normalny tego nie ogląda.
p
patologia

czego się spodziewać , bo kimś kto żyje z lania się po mordzie?

G
Gość

NA jakim osiedlu, ulicy to było ?...

s
stefan
W dniu 14.12.2016 o 15:43, x napisał:

A kto wie co z Jackiem.S

podobno jak w jechał na kryminał od razu go skitrali do wora

b
bydlak

a czy burdel tata w spartakusie wciaz trenuje? 

A
Alf
Menadżer opowiada jak nie profesjonalne było zachowanie policji a ciekawsze byłoby gdyby powiedział za jakie zarzuty tak wjechali?
M
Maciej

A co ma wyrok sądu do tego czy koleś jest faktycznie winny? Bzdury jakieś.

R
Rena

Słyszałem, że podczas zatrzymania cały czas obecny był raper Sobota, który śpiewał funkcjonariuszom: Z buta wjeżdżam, jednym strzałem wyłamuje zamek..

Dodaj ogłoszenie