Pani Halina złożyła reklamację. Po miesiącu dostała odpowiedź, że usterka jest nieodwracalna i tabletu nie można naprawić. Sprzedawca zaproponował wymianę urządzenia na nowe. - Nie chciałam już tabletu, skoro poprzedni tak szybko się zepsuł - mówi pani Halina. - Odmówili zwrotu gotówki i kazali wybrać inny produkt w tej samej cenie albo wyższej - z dopłatą.
Pani Halina przyniosła więc do domu trzecią już suszarkę i zbędną prostownicę. Czy sklep miał prawo odmówić zwrotu pieniędzy za uszkodzony produkt? - Ten producent zastrzegł sobie do tego prawo w warunkach gwarancji - poinformował jeden z pracowników RTV EURO AGD w rozmowie telefonicznej.
- Pani Halina mogła zareklamować uszkodzony towar nie z tytułu gwarancji, a niezgodności towaru z umową - wyjaśnia Justyna Tomaszewska z biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. - Wówczas mogłaby otrzymać zwrot gotówki za niespełniający jej oczekiwań towar.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?