Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zamiast tabletu producent dał klientce suszarkę i prostownicę do włosów!

(ls)
Tablet w cenie 278 zł, który Halina Lewandowska z Bałut kupiła trzy miesiące temu w sklepie RTV Euro AGD przy ul. Pojezierskiej w Łodzi, był prezentem urodzinowym dla córki. Po kilku tygodniach urządzenie zaczęło szwankować.

Pani Halina złożyła reklamację. Po miesiącu dostała odpowiedź, że usterka jest nieodwracalna i tabletu nie można naprawić. Sprzedawca zaproponował wymianę urządzenia na nowe. - Nie chciałam już tabletu, skoro poprzedni tak szybko się zepsuł - mówi pani Halina. - Odmówili zwrotu gotówki i kazali wybrać inny produkt w tej samej cenie albo wyższej - z dopłatą.

Pani Halina przyniosła więc do domu trzecią już suszarkę i zbędną prostownicę. Czy sklep miał prawo odmówić zwrotu pieniędzy za uszkodzony produkt? - Ten producent zastrzegł sobie do tego prawo w warunkach gwarancji - poinformował jeden z pracowników RTV EURO AGD w rozmowie telefonicznej.

- Pani Halina mogła zareklamować uszkodzony towar nie z tytułu gwarancji, a niezgodności towaru z umową - wyjaśnia Justyna Tomaszewska z biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. - Wówczas mogłaby otrzymać zwrot gotówki za niespełniający jej oczekiwań towar.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany