Wypadek w Aleksandrii. Nastolatek śmiertelnie potrącony przez bmw. Zmarł drugi chłopiec

Lila Sayed
Lila Sayed
W jednym z łódzkich szpitali zmarł drugi z chłopców potrąconych przez bmw na przejściu dla pieszych w Aleksandrii. Chłopiec miał 16 lat...

Do tragicznego wypadku doszło we wtorek (4 lutego) wieczorem w Aleksandrii (gm. Ozorków).

Tragedia rozegrała się ok. godz. 22. Wówczas 46-letni kierujący bmw potrącił na przejściu dla pieszych dwóch chłopców (15 i 16-latka). Chłopcy zostali przewiezieni do szpitali. Jeden z nich zmarł.

Z relacji świadków wynika, że poszkodowani wbiegli na jezdnię zza stojącego na przystanku autobusu. Policjanci poddali kierującego samochodem badaniu na zawartość alkoholu. Mężczyzna był trzeźwy. Droga krajowa nr 91 była zablokowana przed klika godzin. Na miejscu policjanci wyznaczyli objazdy. Mundurowi przeprowadzili oględziny miejsca wypadku oraz samochodów biorących w nim udział. Śledczy będą teraz wyjaśniali dokładne okoliczności zdarzenia.

Policja poszukuje świadków tragedii. Prosi o kontakt pod numerem tel. 42 714 22 15.

Kilka godzin wcześniej do śmiertelnego potrącenia doszło w Zgierzu.

Wypadek w Zgierzu. Kobiety potrącone na przejściu! Jedna nie...

Flesz: Polscy kierowcy łamią przepisy. Także w Europie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 37

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
5 lutego, ‎12‎:‎38, EL0000:

kierowca jechał szybko ale bezpiecznie

dzieciak sam jest sobie winien mógł w domu siedzieć a nie pałętać się po ulicach

5 lutego, 13:11, Gość:

Masz racje

5 lutego, 15:31, Gość:

Kretyn w BMW widząc stojący autobus powinien tak zwolnić żeby w razie czego wyhamować

5 lutego, 17:47, Tragedia:

Wina kierowcy i tyle . widząc inny pojazd na przejściu nie wyprzedzamy bo może być tak jak teraz się stało.Piesi też powinni uważać nawet przechodząc przez pasy czy na zielonym świetle.

Po pierwsze autobus nie stał przed przejściem, tylko za na przystanku. Po drugie kierujący nie wyprzedzał, ponieważ poruszał się w przeciwnym kierunku i nie zmieniał pasa ruchu.

G
Gość
6 lutego, 12:22, Droga:

masakra!1 , ladnie musial zasuwac w tym samochodzie, wyrazy wspolczucia , brak slow ... naprawde bardzo mi przykro , myslami jestem z biednymi rodzicami .....

Co to "znaczy ładnie musiał zasuwać". Tam jest ograniczenie do 70 km/h, a gdyby jechał nawet 60, to człowiek w zderzeniu z samochodem ma jakieś szanse na przeżycie? Tragedia i dla rodziny chłopaków i dla kierującego!

P
Precz

To jest holocaust,codziennie śmierć na pasach ludzie co wy robicie!?

Polscy kierowcy to bandyci drogowi.

G
Gość
6 lutego, 13:22, polactwo za kółkiem:

nie ważne czyja wina, 2 młodych chłopaków nie żyje a zgred straci trochę czasu i zdrowia na bieganie po sądach a wystarczyło pomyśleć dlaczego ten autobus stoi na poboczu i co się może z tym wiązać....

6 lutego, 14:19, Gość:

Wystarczyło pomyśleć i nie wbiegać na jezdnię zza przeszkody...

Powiedz to swoim dzieciom a może już wnukom!!!!! bo może to ich równiesz spotkać! kierowca przed przejście i w szczególności powinien być ostożny w tych miejscachart 13 ust .1.

G
Gość
5 lutego, ‎12‎:‎38, EL0000:

kierowca jechał szybko ale bezpiecznie

dzieciak sam jest sobie winien mógł w domu siedzieć a nie pałętać się po ulicach

5 lutego, 13:11, Gość:

Masz racje

5 lutego, 15:31, Gość:

Kretyn w BMW widząc stojący autobus powinien tak zwolnić żeby w razie czego wyhamować

5 lutego, 17:47, Tragedia:

Wina kierowcy i tyle . widząc inny pojazd na przejściu nie wyprzedzamy bo może być tak jak teraz się stało.Piesi też powinni uważać nawet przechodząc przez pasy czy na zielonym świetle.

5 lutego, 19:43, Gość:

Gówno wiesz. Wina pieszych jest tu bezsporna.

5 lutego, 20:48, Kierowca:

Dla gamoni nie znających przepisów. Pieszemu zabrania się wychodzenia zza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widocznosc również na przejściu, pieszemu zabrania się przebiegania przez przejście oraz PRZEJEZDZANIA na rowerze, wrotkach rolkach itp. Autobus stojący na przystanku jest wyłączony z ruchu, więc jest traktowany jak przeszkoda, można go omijać. Nie wyprzedzać, bo wyprzedza się pojazd w ruchu. Jak czytam takich gamoni jak wy to się nie dziwię czemu tyłu pieszych ginie. Wy widzicie tylko jeden przepis przejście, a pozostałych już nie.

6 lutego, 07:57, do mądrali:

a słyszałeś o zachowaniu szczególnej ostrożności przez kierowcę samochodu omijającego taki autobus szczególnie w rejonie przejścia dla pieszych??

6 lutego, 8:55, Gość:

Nie ma przepisu wymagającego zachowania szczególnej ostrożności przy omijaniu autobusu.

6 lutego, 12:38, Adok:

To to spoko bo już się martwiłem skoro nie ma przepisu to można zapier... i na nic nie patrzeć.

6 lutego, ‎14‎:‎20, Gość:

Za to jest przepis zabraniaąacy wbiegania na jezdnię...

Kolejni mieli pierwszeństwo jak j e b a n e [obraźliwe]oty na rowerach ci co mieli pierwszeństwo leżą na cmentarzu

G
Gość

W Zgierzu to są specjaliści od wypadków także znajdą winnego na pewno

G
Gość
6 lutego, 07:24, Bogna:

Kierowca przejeżdżający za stojącym autobusem ponosi winę, powinien zachować szczególną ostrożność widząc stojący autobus, bo nie ma pewności czy za chwilę ktoś zza niego nie wyjdzie. Dwa dni temu byłam świadkiem jak z tramwaju wysiadała kobieta i druga prowadząca auto mało po niej nie przejechała. Pasażerka zdążyła odskoczyć. A sprawczyni z tel w ręku pojechała sobie dalej. Masakra połowa osób nie powinna posiadać prawa jazdy.

6 lutego, 07:54, Gość:

dokładnie, jak widzę kierowców którzy beztrosko przejeżdżają obok stojącego na przystanku autobusu i nawet nie zdejmą nogi z gazu to aż mnie ciarki przechodzą, za taki numer od razu powinni zabierać prawo jazdy

A najlepiej niech zabierają za uruchomienie silnika w samochodzie. Będzie bezpieczniej

G
Gość
5 lutego, ‎12‎:‎38, EL0000:

kierowca jechał szybko ale bezpiecznie

dzieciak sam jest sobie winien mógł w domu siedzieć a nie pałętać się po ulicach

5 lutego, 13:11, Gość:

Masz racje

5 lutego, 15:31, Gość:

Kretyn w BMW widząc stojący autobus powinien tak zwolnić żeby w razie czego wyhamować

5 lutego, 17:47, Tragedia:

Wina kierowcy i tyle . widząc inny pojazd na przejściu nie wyprzedzamy bo może być tak jak teraz się stało.Piesi też powinni uważać nawet przechodząc przez pasy czy na zielonym świetle.

5 lutego, 19:43, Gość:

Gówno wiesz. Wina pieszych jest tu bezsporna.

5 lutego, 20:48, Kierowca:

Dla gamoni nie znających przepisów. Pieszemu zabrania się wychodzenia zza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widocznosc również na przejściu, pieszemu zabrania się przebiegania przez przejście oraz PRZEJEZDZANIA na rowerze, wrotkach rolkach itp. Autobus stojący na przystanku jest wyłączony z ruchu, więc jest traktowany jak przeszkoda, można go omijać. Nie wyprzedzać, bo wyprzedza się pojazd w ruchu. Jak czytam takich gamoni jak wy to się nie dziwię czemu tyłu pieszych ginie. Wy widzicie tylko jeden przepis przejście, a pozostałych już nie.

6 lutego, 07:57, do mądrali:

a słyszałeś o zachowaniu szczególnej ostrożności przez kierowcę samochodu omijającego taki autobus szczególnie w rejonie przejścia dla pieszych??

6 lutego, 8:55, Gość:

Nie ma przepisu wymagającego zachowania szczególnej ostrożności przy omijaniu autobusu.

6 lutego, 12:38, Adok:

To to spoko bo już się martwiłem skoro nie ma przepisu to można zapier... i na nic nie patrzeć.

Za to jest przepis zabraniaąacy wbiegania na jezdnię...

G
Gość
6 lutego, 13:22, polactwo za kółkiem:

nie ważne czyja wina, 2 młodych chłopaków nie żyje a zgred straci trochę czasu i zdrowia na bieganie po sądach a wystarczyło pomyśleć dlaczego ten autobus stoi na poboczu i co się może z tym wiązać....

Wystarczyło pomyśleć i nie wbiegać na jezdnię zza przeszkody...

N
No

Chłopiec? To chłopak. A właściwie chłopaki. Też trochę nierozgarnięci skoro nagle wyszli zza autobusu, nawet się nie rozglądając... Ale kierowca BMW też powinien uważać i pomyśleć "hmm, a może jakaś krowa z klapkami na oczach wybiegnie, zwolnie na wszelki wielki"

G
Gość

Debilna władza zlikwidowała tramwaje i zaproponowała przystanki urągające zasadom bezpieczeństwa.

G
Gość
5 lutego, 12:38, EL0000:

kierowca jechał szybko ale bezpiecznie

dzieciak sam jest sobie winien mógł w domu siedzieć a nie pałętać się po ulicach

kretyn !!

p
polactwo za kółkiem

nie ważne czyja wina, 2 młodych chłopaków nie żyje a zgred straci trochę czasu i zdrowia na bieganie po sądach a wystarczyło pomyśleć dlaczego ten autobus stoi na poboczu i co się może z tym wiązać....

O
Olo
5 lutego, ‎12‎:‎38, EL0000:

kierowca jechał szybko ale bezpiecznie

dzieciak sam jest sobie winien mógł w domu siedzieć a nie pałętać się po ulicach

5 lutego, 13:11, Gość:

Masz racje

5 lutego, 15:31, Gość:

Kretyn w BMW widząc stojący autobus powinien tak zwolnić żeby w razie czego wyhamować

5 lutego, 17:47, Tragedia:

Wina kierowcy i tyle . widząc inny pojazd na przejściu nie wyprzedzamy bo może być tak jak teraz się stało.Piesi też powinni uważać nawet przechodząc przez pasy czy na zielonym świetle.

5 lutego, 19:43, Gość:

Gówno wiesz. Wina pieszych jest tu bezsporna.

5 lutego, 20:48, Kierowca:

Dla gamoni nie znających przepisów. Pieszemu zabrania się wychodzenia zza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widocznosc również na przejściu, pieszemu zabrania się przebiegania przez przejście oraz PRZEJEZDZANIA na rowerze, wrotkach rolkach itp. Autobus stojący na przystanku jest wyłączony z ruchu, więc jest traktowany jak przeszkoda, można go omijać. Nie wyprzedzać, bo wyprzedza się pojazd w ruchu. Jak czytam takich gamoni jak wy to się nie dziwię czemu tyłu pieszych ginie. Wy widzicie tylko jeden przepis przejście, a pozostałych już nie.

100/100

A
Adok
5 lutego, ‎12‎:‎38, EL0000:

kierowca jechał szybko ale bezpiecznie

dzieciak sam jest sobie winien mógł w domu siedzieć a nie pałętać się po ulicach

5 lutego, 13:11, Gość:

Masz racje

5 lutego, 15:31, Gość:

Kretyn w BMW widząc stojący autobus powinien tak zwolnić żeby w razie czego wyhamować

5 lutego, 17:47, Tragedia:

Wina kierowcy i tyle . widząc inny pojazd na przejściu nie wyprzedzamy bo może być tak jak teraz się stało.Piesi też powinni uważać nawet przechodząc przez pasy czy na zielonym świetle.

5 lutego, 19:43, Gość:

Gówno wiesz. Wina pieszych jest tu bezsporna.

5 lutego, 20:48, Kierowca:

Dla gamoni nie znających przepisów. Pieszemu zabrania się wychodzenia zza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widocznosc również na przejściu, pieszemu zabrania się przebiegania przez przejście oraz PRZEJEZDZANIA na rowerze, wrotkach rolkach itp. Autobus stojący na przystanku jest wyłączony z ruchu, więc jest traktowany jak przeszkoda, można go omijać. Nie wyprzedzać, bo wyprzedza się pojazd w ruchu. Jak czytam takich gamoni jak wy to się nie dziwię czemu tyłu pieszych ginie. Wy widzicie tylko jeden przepis przejście, a pozostałych już nie.

6 lutego, 07:57, do mądrali:

a słyszałeś o zachowaniu szczególnej ostrożności przez kierowcę samochodu omijającego taki autobus szczególnie w rejonie przejścia dla pieszych??

6 lutego, 8:55, Gość:

Nie ma przepisu wymagającego zachowania szczególnej ostrożności przy omijaniu autobusu.

To to spoko bo już się martwiłem skoro nie ma przepisu to można zapier... i na nic nie patrzeć.

Dodaj ogłoszenie