Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wielkie zmiany w hipermarkecie Carrefour [zdjęcia]

ei24
W Carrefourze przy ul. kolumny szykują się wielkie zmiany.
W Carrefourze przy ul. kolumny szykują się wielkie zmiany. ei24
W Carrefourze u zbiegu ul. Rzgowskiej i ul. Kolumny, najstarszym hipermarkecie w Łodzi i pierwszym tej sieci w Polsce, szykują się wielkie zmiany. Zostaną wprowadzone kasy samoobsługowe i już obowiązuje jedna kolejka do wszystkich kas. Ponadto wiele produktów zmieni swoje położenie.

W 17-letnim sklepie przy ul. Kolumny już widać sporo zmian. Obowiązuje jedna kolejka do wszystkich kas (podobnie jak w Tesco przy ul. Pojezierskiej). Obok niej czekają na uruchomienie kasy samoobsługowe.

Nieprzyzwyczajeni do takich praktyk klienci póki co instruowani są przez pracownika sklepu, gdzie mają się udać z zakupami.
-Kolejka wygląda przerażająco, ale szybko się zmniejsza. -komentuje pan Jacek, mieszkaniec ul. Paradnej, który dobrze pamięta otwarcie pierwszego supermarketu w Łodzi. Mimo, że od tego czasu sklepowi przybyło sporo konkurencji (nieopodal jest Lidl, dwa przystanki dalej Tesco i Biedronka), to łodzianin najczęściej robi zakupy właśnie w Carrefourze przy ul. Kolumny. -Trzeba iść z duchem czasu, może stąd te zmiany -dodaje.

Poza nowymi zasadami obowiązującymi przy kasach, diametralne zmiany dokonały się w położeniu produktów. Pozmieniano miejsca niemal całego asortymentu. Alkohol zajął miejsce dawnej piekarni sklepowej, a pieczywo przeniesiono do działu warzyw i owoców. Przesunięte zostało stoisko z mięsem i wędlinami oraz sery.

Sieć zainwestowała także w akcesoria przyciągające uwagę kupujących- żyrandol wykonany z butelek wyskokowego trunku, czy fotel dla degustatora.

Noże Sabatier w Carrefourze [opinie] Czy warto je kupić?

Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi przy ul. Kolumny. Obecnie pod szyldem Carrefour działa ponad 600 sklepów w Polsce. Są to: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy franczyzowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych oraz sieci stacji paliw.

Carrefour oferuje klientom produkty własnej marki-artykuły przemysłowe, spożywcze i odzież. Wszystkie opatrzone są marką Carrefour.

"Podstawową zasadą w polityce produktowej Carrefour jest sprzedaż polskich produktów. Obecnie w ramach projektu Marki Własnej, Carrefour współpracuje z ponad 200 dostawcami, z których 60 proc. stanowią małe i średnie polskie przedsiębiorstwa."-można przeczytać na stronie sieci Carrefour.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany