O tym, w jaki sposób jest reklamowana Łódź, rozmawiali wczoraj radni z komisji promocji z urzędnikami biura promocji.
Łódź obecnie realizuje cztery projekty reklamowe: „Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi”, „Łódź Kreuje – Promocja Łodzi Gospodarczej”, „Łódź Kreuje – Centrum Przemysłów Kreatywnych” oraz „Łódź na Weekend – Promocja oferty turystycznej Łodzi, czyli city break”. We wrześniu rozpocznie się promocja miasta skierowana do przedsiębiorców: powstał 4,5-minutowy film, w którym wystąpiły osoby pracujące w Łodzi, ale niebędące jej mieszkańcami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?