Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Widzew. Zawsze w 13! Działacze klubu z al. Piłsudskiego mają atrakcyjną ofertę dla obecnych i przyszłych sponsorów

Bartosz Kukuć
Bartosz Kukuć
Działacze Widzewa liczą na obecnych i przyszłych sponsorów
Działacze Widzewa liczą na obecnych i przyszłych sponsorów widzew com
Działacze pierwszoligowego Widzewa spotkali się z dziennikarzami. Przedstawili nowi i uaktualnione pakiety i oferty sponsorskie, rozpoczynając tym samym kampanię skierowaną do przedstawicieli biznesu. Hasłem przewodnim tej kampanii jest ,,Zawsze w 13!".

Współpraca z biznesem to jeden z filarów odbudowy Widzewa. Lokalni przedsiębiorcy i biznesmeni odegrali olbrzymią rolę w reaktywacji czterokrotnego mistrza Polski przed sześcioma laty. Wokół klubu z al. Piłsudskiego udało się zbudować grono zaufanych, sprawdzonych partnerów biznesowych, którzy w różny sposób go wspierają, stanowiąc solidny fundament jego codziennego funkcjonowania.

Nie oznacza to oczywiście, że klub zamyka się na jeszcze szerszą współpracę z biznesem. W sezon 2021/2022 Widzew wchodzi ze specjalną kampanią skierowaną do firm, przedsiębiorstw i instytucji chcących wesprzeć Klub w walce o awans do ekstraklasy. Hasło przewodnie kampanii to "Zawsze w 13" - dwunastym zawodnikiem Widzewa byli i wciąż są kibice, zaś ów symboliczny trzynasty zawodnik to biznes, niezbędny w budowie stabilnych podstaw organizacyjnych i długoterminowym rozwoju klubu.

W każdym klubie bardzo ważną częścią budżetu są przychody komercyjne, wśród których dominującą pozycją są przychody ze sponsoringu, ale w relacjach z biznesem kwestie finansowe to nie wszystko. Widzew Łódź ma już zabezpieczony budżet bazowy na bieżący i na kolejny sezon. Szukamy partnerów biznesowych, którzy podzielają nasze wartości - poszanowanie tradycji, charakter i ambicję, a także chcą je wspólnie promować. Zależy nam na budowaniu długoterminowych relacji i wzajemnym transferze wiedzy - mówi Tomasz Stamirowski, większościowy udziałowiec Widzewa Łódź SA

Umowy sponsorskie zabezpieczające funkcjonowanie klubu w sezonie 2021/2022 zostały już zawarte. Z Widzewem zostali wszyscy najważniejsi partnerzy biznesowi, zapisy wynikające z umowy inwestycyjnej zrealizował też większościowy inwestor Tomasz Stamirowski, który jednak zdecydował, że centralne miejsce na koszulce zostanie dedykowane kibicom, ale z docelowym przeznaczeniem dla nowego inwestora strategicznego, który będzie chciał zaangażować się w odbudowę Klubu.

- Zainwestowałem w Klub marząc o powrocie Wielkiego Widzewa, ale sukcesu w piłce nożnej nie osiągnie się samodzielnie. Liczę, że wiele firm zechce dołożyć do niego również swoją cegiełkę. Zależy mi szczególnie na znalezieniu partnerów do rozwoju klubowej Akademii oraz do wspólnej realizacji projektów technologicznych. Wywodzę się z biznesu, jest to moje naturalne środowisko i dobrze rozumiem potrzeby partnerów biznesowych. Chcę, żeby każdy z nich mógł nie tylko przeżywać wspaniałe piłkarskie emocje, ale będąc z Klubem widział efekt biznesowy i miał pełną przejrzystość wykorzystania zainwestowanych pieniędzy. Na pewno będziemy mocno pracować nad wzmocnieniem i ulepszeniem obszaru relacji Klub - partnerzy biznesowi. Jest w tej kwestii jeszcze dużo do zrobienia - dodaje Stamirowski.

Aktywne poszukiwanie sponsorów to oczywiście nie jedyne działanie Klubu w obszarze biznesowym. Podjęto już szereg działań i zainaugurowano kilka projektów, nad którymi będzie pracował Klub. Dotyczy to m.in. optymalizacji oferty oficjalnego sklepu Widzewa Łódź, pracy sklepu internetowego, funkcjonalności strony klubowej oraz narzędzi IT do aktywnej komunikacji z kibicami i partnerami. Aktywnie działa Widzewski Klub Biznesu. Przygotowana została także oferta Sponsora Dnia Meczowego - zainteresowane firmy mogą liczyć na istotną ekspozycję swojej marki.

Bardzo ważnym elementem jest również rozszerzenie oferty dla sponsorów Akademii Widzewa, która dzisiaj stanowi jeden ze strategicznych filarów rozwoju Klubu. Współpraca z biznesem ma pomóc w dalszym rozwoju Akademii, która ma zarówno dostarczać zawodników do pierwszej drużyny Widzewa, ale w perspektywie czasu stać wiodącym ośrodkiem szkoleniowym nie tylko w regionie, ale i w skali kraju.

- W nowym sezonie staramy się wychodzić poza ramy „tradycyjnych” relacji na linii Klub - sponsor i szukać możliwości realizacji indywidualnych projektów. Dziękujemy za wsparcie najemców lóż i dotychczasowych sponsorów Klubu, na czele z takimi firmami, jak Termoton, Murapol, Noblebet, Avallon, PGE, Immergas, DPD, Kappa, Profilaktyka i Zdrowie, ET Promo, Cosinus oraz Grupa Kapitałowa WEC, ale również długiej liście pozostałych partnerów. Dla Klubu ważne jest każde wsparcie i budowa wzajemnych relacji. Będziemy bardzo aktywnie poszukiwać nowych partnerów oraz zapraszać ich do dołączenia do wyjątkowej grupy, jaką jest Widzewski Klub Biznesu. Warto więc tworzyć biznesowe otoczenie jednego z najbardziej medialnych klubów w Polsce, jakim jest Widzew - podkreśla Michał Rydz, wiceprezes zarządu Widzew Łódź SA

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany