Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Widzew ma finansowe straty. W minionym roku klub stracił dwa miliony złotych

Paweł Strzelecki
Paweł Strzelecki
W magazynie „Piłsudskiego 138” rozmawiano o finansach Widzewa Łódź. Okazuje się, że w minionym roku nie były dobre.

W 2020 roku strata Widzewa wyniosła 2 miliony 239 tys. zł.

- Możemy jasno powiedzieć, że płynność finansowa spółki do końca sezonu nie jest zagrożona” – zapewniają w klubie. Trudno mówić, że sytuacja jest bardzo dobra (…), ale na razie funkcjonujemy stabilnie.

Okazuje się, że w sezonie 2020/2021 budżet wynosi on 14 milionów 268 tys. zł, do czego trzeba dodać milion 598 tys. zł świadczeń barterowych (świadczeń rzeczowych, bilansujących się z kosztami).

Jeżeli chodzi o koszty, to wynoszą one 15 milionów 724 tys. zł, powiększone o 1 598 tys. świadczeń barterowych.

Początkowo włodarze Widzewa zaplanowali przychody od sierpnia na poziomie 17 milionów 552 tys. zł (obecnie o 1 685 tys. zł więcej), a także koszty na poziomie 18 milionów 423 tys. zł (obecnie o 1082 tys. zł więcej).

Pandemia koronawirusa wpłynęła na finanse klubu. Zdaniem zarządu, z tego powodu utracono minimum 4 360 tys. zł, na co składają się: 600 tys. zł wpływów od sponsorów, 630 tys. zł z tytułu braku podwyżki cen karnetów, 580 tys. zł redukcji wpływów z biletów, 440 tys. zł z tytułu braku podwyżki dla najemców lóż, 180 tys. zł mniejszych wpływów od sponsorów VIP, 680 tys. zł straty wpływów biletów z meczu Pucharu Polski z Legią Warszawa (w porównaniu do poprzedniego roku), 250 tys. zł braku wpływów z dnia meczowego, a także 1000 tys. zł spadku obrotów oficjalnego sklepu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany