Niestety, nie taka, jakiej mogliby oczekiwać kibice czterokrotnych mistrzów Polski.
I nie chodzi tu o fakt,że obecnie na obiekcie nie ma murawy, ale o to, iż w sprzedaży dostępna będzie jedynie ograniczona liczba nowych koszulek drużyny prowadzonej przez Janusza Niedźwiedzia. Działacze Widzewa przekonują, że nie ma w tym ich winy, a sytuacja wynika z problemów z realizacją zamówienia przez sponsora technicznego klubu - firmę Kappa
Oto oświadczenie zarządu Widzewa (w całości, pisownia oryginalna):
- Z przykrością zawiadamiamy, że w dniu prezentacji pierwszej drużyny liczba dostępnych do sprzedaży nowych wzorów koszulek meczowych będzie ograniczona względem zamówienia, które Klub złożył przed startem sezonu.
- Zarząd Spółki informuje, iż Klub dochował wszelkich niezbędnych formalności związanych z zawartą umową i zamówieniem koszulek na nowy sezon. Następnie, pracownicy Klubu dokonywali kontroli produktów na etapie projektu oraz dostarczenia próbek nowych koszulek. Łączna liczba zamówionych nowych trykotów wyniosła 2000 sztuk, z czego 800 koszulek domowych i wyjazdowych w klasie A, a także 1200 sztuk replik koszulek meczowych z hasłem „Zawsze w 12”. Dodatkowo Klub zamówił 300 sztuk trykotów w ramach uzupełnienia stanu magazynowego. 25 listopada złożono zamówienie, zgodnie z wymogiem umowy zobowiązującym Spółkę do złożenia formularza produkcyjnego na 6 miesięcy przed startem nowego sezonu. 7 grudnia do Klubu trafiło potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez spółkę Kappa, która według umowy zobligowana była do realizacji świadczeń w ciągu 150 dni kalendarzowych. Koszulki trafiły do sublimacji w Polsce 9 lipca, co oznacza, że czas ich dostarczenia wyniósł 225 dni, a termin przekroczono o 75 dni.
- Do tej pory do Klubu w dwóch dostawach trafiły 303 sztuki nowych strojów w klasie A, w tym 170 domowych, z czego przyjęto 114 sztuk, oraz 133 wyjazdowych, z których zaakceptowano 125 sztuk. Z tej puli, 49 strojów domowych oraz 58 wyjazdowych zostało przekazane na potrzeby pierwszej drużyny. Łącznie zwrócono 56 koszulek domowych i 8 wyjazdowych, z powodu nieakceptowalnej jakości wykonania produktów. Od momentu otrzymania pierwszej partii sprzętu, pracownicy Klubu przeglądają kolejne dostawy koszulek, zwracając uwagę producentowi na wykonanie części strojów. Producent zobowiązał się do kolejnych dostaw, w tym również replik, które mają docierać do siedziby Klubu każdego dnia oraz wymiany wadliwych strojów.
- Mając na uwadze interes Spółki, Klub wstrzymał się z płatnościami wobec partnera technicznego w celu zabezpieczenia przysługujących mu roszczeń, w tym utraconych kosztów, i nawiązał bezpośredni kontakt z jego władzami. Jednocześnie zarząd Klubu podjął decyzję, że dotychczas dostarczone koszulki, które trafiły do Klubu w terminie oraz spełniają kryteria jakości, będą dostępne sprzedaży w trakcie prezentacji pierwszej drużyny Widzewa Łódź. Klub poinformuje o dokładnej liczbie koszulek, która trafi do dystrybucji w dniu startu sprzedaży.
- Władze Klubu ubolewają, że kibice w dniu prezentacji pierwszej drużyny nie będą mogli skorzystać z oferty tak szerokiej, jak zakładało złożone przez Klub zamówienie. Zarząd liczy na jak najszybsze dostarczenie kolejnych partii koszulek, które niezwłocznie trafią do oficjalnego sklepu Widzewa Łódź.
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Opozda podjęła decyzję w sprawie Vincenta. Królikowski nie ma tu nic do gadania
- Ostrzegamy: Daniel Martyniuk znowu "śpiewa". Ekspertka wysyła go na oddział
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas