W trudnych chwilach Provident Polska pomaga swoim klientom

Materiał partnera zewnętrznego
Provident Polska od dawna ma w swojej ofercie udogodnienia dla klientów, którzy borykają się z trudnościami w spłacie zobowiązań pożyczkowych. W tym szczególnym czasie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 i stanu epidemicznego na terenie całej Polski, już teraz mogą oni skorzystać m.in. z miesięcznej przerwy w spłacie rat pożyczki.

- W Provident Polska już wcześniej oferowaliśmy wygodne dla klienta rozwiązania, które umożliwiały odroczenie terminu spłaty raty w przypadku trudności finansowych. W związku z aktualną sytuacją, wywołaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa, chcemy przypomnieć naszym klientom o dostępnych możliwościach – podkreśla Agnieszka Kłos, prezes Provident Polska.

Okresowa Przerwa w Spłacie to podstawowe rozwiązanie, z którego mogą skorzystać pożyczkobiorcy. Na wniosek, który można złożyć nawet telefonicznie za pomocą infolinii i bez żadnej dokumentacji, Provident Polska odracza termin spłaty do 4 rat tygodniowych lub jednej raty miesięcznej.

Co z pożyczkobiorcami, którzy wykorzystali już wszystkie dostępne Okresowe Przerwy w Spłacie, a dalej borykają się z problemami ze spłatą zobowiązań? Tacy klienci mogą liczyć na rozłożenie rat. W każdym takim przypadku doradca lub konsultant indywidualnie ustala z klientem plan wyjścia z zaległości i wysokość najbliższych rat, dopasowując je do możliwości finansowych. Za opóźnienia w spłacie oraz wydłużenie okresu spłaty pożyczki nie są pobierane żadne opłaty.

Provident Polska pomaga także klientom uniknąć sytuacji, w której przejściowe problemy w spłacie pożyczki powodują wzrost zadłużenia. W przypadku pożyczki spłacanej w gotówce, nie naliczamy odsetek karnych w sytuacji, gdy klient opóźni się w spłacie należnej raty w okresie trwania pożyczki.

- Najważniejsze jest dla nas, aby do każdego przypadku podejść indywidualnie oraz ustalić plan spłaty, który pozwoli klientowi na wyjście z finansowych kłopotów - podkreśla Agnieszka Kłos.

Provident od dawna umożliwia też zakup dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego AXA, które może być pomocne w tym trudnym czasie.

Znacząca część naszych obecnych klientów jest objęta takim ubezpieczeniem zdrowotnym. Oczywiście w czasie epidemii przede wszystkim obowiązują procedury rządowe, ale każdy z ubezpieczonych, w razie wypadku lub choroby, otrzyma od AXA pomoc. Również w wyniku zakażenia koronawirusem i konieczności hospitalizacji. Będzie to świadczenie pieniężne za pobyt w szpitalu. Z ubezpieczenia sfinansuje też zakup leków na receptę nawet do 400 zł – dodaje prezes Provident Polska.

To najważniejsze z już istniejących rozwiązań. Warto przy okazji zaznaczyć, że Provident Polska, jako odpowiedzialny pożyczkodawca, od lat angażuje się w inicjatywy na rzecz dobrych praktyk. Dbamy, aby osoby, które otrzymują pożyczkę, miały możliwość jej spłacenia. Służą temu zarówno procedury scoringowe, jak i mechanizmy zaszyte w oferowanych produktach, umożliwiające zarządzanie płynnością finansową. W sytuacjach wyjątkowych, kierując się dobrem klienta, Provident Polska wdraża rozwiązania pozwalające uniknąć nadmiernego zadłużenia, z pomocą psychologiczną włącznie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie