W sprawie brudu na FALI: stanowisko kierownika ds. marketingu i sprzedaży Aquaparku Fala

(ei24)Zaktualizowano 
Zdjęcia brudu na Fali, uszkodzonej poręczy i pordzewiałych drzwi, które opublikowaliśmy w piątek, wywołały mnóstwo komentarzy. Do sytuacji odniósł się Przemysław Zakrzewski, kierownik ds. marketingu i sprzedaży w łódzkim aquaparku Fala. Poniżej mail przesłany do redakcji.

Szanowna Redakcjo,
W związku z oburzającym artykułem, który pojawił się na Państwa stronie internetowej w dniu 1 marca 2019 roku mającym świadczyć o rzekomym wszechobecnym brudzie i nieładzie w Aquaparku FALA, chcielibyśmy ustosunkować się do sytuacji opisanych oraz przedstawionych na opublikowanych zdjęciach.
Jednym z głównych zarzutów, które są nam stawiane jest uszkodzona barierka przy wannach solankowych na hali basenowej. Awaria faktycznie miała miejsce, ale natychmiast po zaobserwowaniu nieprawidłowości, została ona usunięta w najkrótszym możliwym czasie dla tego typu usterek.
Z analogiczną sytuacją mamy do czynienia w przypadku uwiecznionych na fotografiach drzwi dotkniętych korozją — ich wymiana została ujęta w Planie Rzeczowo-Finansowym Spółki na rok 2019, aktualnie czekamy jedynie na dostawę nowych skrzydeł wraz z ościeżnicami, o czym chętnie poinformowalibyśmy Państwa, gdyby zdecydowano o weryfikacji publikowanych informacji oraz kilku ujęć tych samych przestrzeni. Przy 11-letnim obiekcie o powierzchni ponad 8 600 m2 udaje nam się utrzymać ciągłość wszystkich niezbędnych napraw i modernizacji, ograniczają nas jedynie terminy realizacji firm zewnętrznych.
Podkreślić należy również, że ostatnie wyniki frekwencji Spółki (rekordowe ponad 127 tys. klientów w samym styczniu i lutym 2019 roku) najlepiej ilustrują, iż z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc, łodzianie coraz chętniej i coraz liczniej odwiedzają Aquapark FALA. Tym samym obdarzając nas zaufaniem również w kwestii panującej na obiekcie higieny, której wysoki standard jest równocześnie potwierdzany podczas regularnych i wnikliwych kontroli Inspekcji Sanitarnej.
Jest nam ogromnie przykro, że największa gazeta w Łodzi publikuje tego typu zdjęcia bez jakiejkolwiek próby ich weryfikacji oraz uniemożliwia Spółce odniesienie się do powyższych zarzutów. W zaistniałej sytuacji pozostaje nam jedynie zaprosić przedstawicieli Państwa Redakcji na wizytę we wskazanym przez Państwa terminie w celu organoleptycznej weryfikacji prawdziwości podanych w artykule informacji.
Przemysław Zakrzewski
kierownik ds. marketingu i sprzedaży

AQUAPARK FALA. Wszechobecny brud, śmieci na basenie, zniszcz...

Zobacz też:

Miss Fali Czytelników "Expressu Ilustrowanego" [GALERIA ZDJĘ...

Konkurs Miss Lata „Express Ilustrowany” organizował od 1984 ...

polecane: Flesz: otyłość zabija Polaków, problem rośnie i dotyczy nastolatków

Wideo

Materiał oryginalny: W sprawie brudu na FALI: stanowisko kierownika ds. marketingu i sprzedaży Aquaparku Fala - Express Ilustrowany

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 20

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
G
Gość

Potwierdzam. Byłem z małymi dziećmi i co? SZOK!!! Woda zimna nawet dla dorosłego coś ok 27 stopni, tylko solanka ciepła bo nowa, dzieciaki mi się trzęsły z sinymi ustami, śmierdzi z toalet, brudno wszędzie, od szatni po strefę basenową, korozja, kamień i pękający i odpadający tynk a na dodatek jakaś chemia wlana do basenu na skutek czego pasek od zegarka który nie jeden basen już widział z białego zrobił się lekko różowy. Oświetlenie wprowadzające grobową atmosferę bo może co 3 lampa działała, zjeżdżalnie to jedna czarna rura aż strach zjechać. Wyszedłem przed czasem i jestem mega zawiedziony. Więcej nie pojadę bo cena nie warta imprezy. Typowy MOSiR!!!

zgłoś
G
Gość

Z drugiej strony.
Co taki niedorzecznik może innego napisać niż:
1) przypuścić atak
2) zarzucić brak weryfikacji
3) Zapewnić o dbałości
4) zapewnić o szybkości reakcji "natychmiast, niezwłocznie"
5) jak czegoś nie da się obronić to zrzucić winę na "siły zewnętrzne" albo "firmę zewnętrzną"
6) zaprosić do wizyty.

Ogólnie artykuł książkowo opisuje jak przerobić porażkę na sukces.

zgłoś
S
Sławek

Jeżeli jest więcej klijentòw to jest kasa i można wszystko naprawić tłumaczenie jest zbędne do dymisji

zgłoś
T
To sen ja

Fakt jest taki, że jest syf ,z toalet ciągle śmierdzi a woda pod prysznicami często zimna,nie wspominając już o setkach uszkodzonych drzwi,drzwiczek, baterii,suszarek itp.

zgłoś
h
he

Joński niech się wypowie

zgłoś
D
Dnolald Rusk

Zacznijcie się śmierdziele pierdolone myć, z każdym rokiem to samo, śmierdzicie w autobusach, w pociągach, na basenach, w parkach, na ulicach. Prawdziwe miasto meneli

zgłoś
t
tadek

To ludzie się tam nie myja dlatego smierdzi. Przez prysznic przelatuja tylko bokiem. Koło szafek wali potem i skarpetami.

zgłoś
G
Gość

czy 7 dni już minęły?

zgłoś
k
kobieta

LUDZIE weźcie się za swoja higienę a nie traktujcie basenu jak łaźnie do umycia. Śmierdzi? Brudno? a kto ten syf robi?
Powąchajcie się w szatni przed skorzystaniem z basenu. WSTYD.

zgłoś
O
Ola

Co za marketingowe kłamstwa... od lat w szatniach jest syf, a wiekszość drzwi jest uszkodzona i zardzewiała... budżet najlepiej zarabiającego akwaparku w Polsce nie ma na to pieniędzy jużod ładnych kilku lat...

zgłoś
G
Gość

Sprzątanie też jest ujęte w planie na bieżący rok, tak że proszę się nie czepiać...

zgłoś
G
Gość

Nie obdarzam tego aquaparki żadnym zaufaniem, Strefa Saun: kubki jednorazowy maja być wielorazowe- zgodnie z informacja na kartkach - żałosne ze kubek mam zostawiać , potem z niego korzystać nie wiedząc co kto z nimi robił, temperatura wody pod prysznicami , wielokrotnie nie jest ciepła!, obsługa saun , w jakim celu tam siedzi? Restauracja / smak/ jakość - dramat - i to największy jest dramat tego miejsca!

zgłoś
G
Gość

Hmm, czy nie rozumiecie ze przyrost klientów to efekt 500 i braku alternatyw a nie efekt zaufania!

zgłoś
B
Bywalec

A kiedy temperatura wody zgodna ze wskazaniem wyświetlacza?

zgłoś
:(

Oburzający to jest komentarz tego "pracownika" Fali.

Od lat zardzewiałe są metalowe elementy drzwi w szatniach i WC i nikogo to nie obchodzi. Pourywane blokady do przebieralni to standard i norma.

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3