W mediach dużo mówią i piszą o Łodzi

(MSM)
Łódź jest tym polskim miastem, o którym najczęściej pisze się ostatnio w internecie. Tak wynika z ostatniego raportu firmy „Press-Service Monitoring Mediów” za miniony kwartał. Pod względem liczby wystąpień w tytułach publikacji prasowych i internetowych Łódź awansowała z miejsca szóstego na pierwsze.

* Prasa, radio, tv...
* O otwarciu autostrady i walce z dopalaczami
* Rozgłos Łódź uzyskała niestety także dzięki tekstom o problemie z handlem dopalaczami w mieście.

O ile w pierwszym kwartale 2016 r. nazwa miasta pojawiła się w 504 nagłówkach, to w drugim kwartale liczba ta uległa podwojeniu i wyniosła 1038 materiałów! Lider poprzedniego zestawienia - Kraków, znalazł się dopiero na 3. miejscu, osiągając wynik 831 informacji. Na drugiej pozycji, podobnie jak w ubiegłym kwartale, uplasowała się Warszawa z wynikiem 870 wystąpień.

Biorąc pod uwagę wszelkie formy przekazu (prasa, radio, telewizja, internet) najbardziej „medialnym” miastem jest Warszawa, która „zgarnęła” aż 23 proc. z medialnego tortu (462,6 tys. publikacji). O połowę mniejszy wynik zanotował Kraków - 11 proc. przekazu (215,6 tys.). Trzecie miejsce zajął Poznań z udziałem na poziomie 10 proc. (197,2 tys.). Łódź jest szósta z 118 948 publikacjami.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie