W klubie przy al. Unii. W środę trener ŁKS podejmie decyzję

Jan Hofman
Jan Hofman
Udostępnij:
Piłkarze ŁKS mają za sobą pierwszy sparing w tym roku Mecz z Motorem Lublin był dla kilku łódzkich zawodników poważnym sprawdzianem.

W przygotowaniach do drugiej części sezonu pierwszoligowego bierze udział przeszło trzydziestu piłkarzy. Wiadomo już, że na zgrupowanie do Turcji poleci dwudziestu ośmiu ełkaesiaków, a zatem kilku pozostanie w Łodzi.

Kto będzie musiał ćwiczyć z drugim zespołem klubu z al. Unii? W środę (26 stycznia)trener Kibu Vicuna podejmie decyzję, kogo nie zabierze do Side. Trudno jednak przypuszczać, by pozostawił w Łodzi doświadczonych zawodników. Można zakładać, że powody do rozczarowania będą mieli młodzi, najmniej ograni piłkarze. W czwartek zespół otrzyma wolne, a w piątek rano wyleci na zgrupowanie. ŁKS trenować będzie na wybrzeżu Morza Śródziemnego przez dwa tygodnie, a więc do 11 lutego.

Niektórzy gracze ŁKS będą ćwiczyć w miejscu, które doskonale znają. Ełkaesiacy już po raz czwarty pojawią się w Side. Wiadomo zatem, że warunki do przygotowań są tam doskonałe.

Szkoleniowcy i piłkarze będą mieli do dysp ozycji (wraz z innymi drużynami, bo w tym okresie trenuje tutaj wiele zagranicznych klubów) dwanaście trawiastych boisk. 5 lutego łodzianie zagrają w Side sparing z kazachstańskim FK Atyrau, natomiast gry kontrolne z Rudarem Pljevlja z Czarnogóry (31 stycznia) i ukraińską Worskła Połtawa (9 lutego) odbędą się w oddalonym o ok. 50 km Belek.

Warto jeszcze choć na chwilę wrócić do sobotniego sparingu z Motorem. Łodzianie wygrali 2:1, a gole dla pierwszoligowca zdobyli zagraniczni napastnicy drużyny, Stipe Jurić i Ricardinho. To ważne, że stranieri zaczynają strzelać dosiatki rywala, bowiem w pierwszej części sezonu nie czynili tego zbyt często.

Bośniak w ligowych pojedynkach zdobył dwie bramki, a Brazylijczyk żadnej. Wypada liczyć, że gole w spotkaniu z drugoligowcem były zapowiedzią znacznie lepszej skuteczności obydwu piłkarzy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Mistrzostwa w Polsce zwiększą popularność strzelectwa i rugby

Wideo

Komentarze 44

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

25 stycznia, 22:53, Gość:

Ale się uśmiałem....

Szczególnie w lekkoatletyce mieliście medale. Kilka w zawodach juniorów.

I przestań przypisywać widzewowi medale w boksie, które zdobyła WIMA.

Marzyciel z ciebie ....

26 stycznia, 06:07, And:

Przed 1930 rokiem wima polaczyla wszystkie swoje sekcje z Tmrf.

Po wojnie II wojnie światowej klub reaktywowano. W 1949 roku decyzją polityczną WiMa została połączona z Robotniczym Towarzystwem Sportowym Widzew, który przejął jej obiekty sportowe: stadion i halę sportową. Żródlo encyklopedia i wikipedia

Juz dobrze dziwcko. Pojde Ci na rękę i odejmę te kilka medali sprzed 1949 roku.

Wyprzedzamy was wiec nie o 25 krążków, a o 12

Buhahahahahaha

WIDZEW ŁÓDZ NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

26 stycznia, 08:59, Gość:

Ale z ciebie orzeł matematyczny

Na stronie UMŁ, na którą się powoływałeś naliczyłem razem z juniorskimi 15 medali. Bokserzy ŁKS-u zdobyli ich łącznie 25. I to dla ciebie jest o 12 więcej dla widzewa?

BUUUUUUUUUU

26 stycznia, 09:06, Gość:

po co ty z nim dyskutujesz jak kaædy o tym wie æe ŁKS jako klub ogólnie jest najbardziej utytułowany w tym mieście i województwie. Łącznie ŁKS zdobył ponad 20 złotych medali w grtach zespołowych czyli 20 mistrzostw Polski a oni mają łącznie tylko 4 :)

teraz sobie jakieś boksy wymyślają gdzie tam mozna medal co miesiąc zdobywać na zawodach ale to sie nie liczy .PISZE WAM JESZCZE RAZ WIDEWIOKI JAK TAK MAMY LICZYC TO SAM ARTUR PARTYKA KILKUKROTNY OLIMPIJCZYK ZDOBYŁ SAM WIECEJ MEDALI NIZ TE WASZE BOKSY I WSZYSTKO RAZEM WZIĘTE :)

a ci ludzie Olimpijczycy razem wzieci zdobyli 50 razy wiecej medali niz wy i ten cały wasz boks i wszystkie dyscypliny

https://lkslodz.pl/wp-content/uploads/2018/02/olimpijczycy-lks-lodz.png

26 stycznia, 9:38, Gość:

Pewnie masz rację, ale nie można pozostawiać takich bzdur pisanych przez troli bez sprostowań. Ktoś to przeczyta i jeszcze uwierzy.

26 stycznia, 10:47, Mam:

Hahahahaha

fakt

Jesteście najbardziej utytułowanym utytułowanym klubem.....

ALE NIE POLSKIM LECZ ZYDOWSKIM

Następny zakompleksiony widzewiak błysnął

Cytując wikipedię: "Łódzki Klub Sportowy – polski wielosekcyjny klub sportowy z siedzibą w Łodzi, założony w 1908 roku, zarejestrowany w roku następnym. Najstarszy istniejący klub Łodzi i jednocześnie jeden z najstarszych polskich klubów sportowych.".. "W 1949 w wyniku reorganizacji sportu w kraju, władze ŁKS były zmuszone do zmiany nazwy (dodano nowy człon „Włókniarz”) oraz barw klubowych (z biało-czerwonych na zielone). Do tradycyjnej symboliki powrócono w 1956"

I wszystko na ten temat

M
Mam
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

25 stycznia, 22:53, Gość:

Ale się uśmiałem....

Szczególnie w lekkoatletyce mieliście medale. Kilka w zawodach juniorów.

I przestań przypisywać widzewowi medale w boksie, które zdobyła WIMA.

Marzyciel z ciebie ....

26 stycznia, 06:07, And:

Przed 1930 rokiem wima polaczyla wszystkie swoje sekcje z Tmrf.

Po wojnie II wojnie światowej klub reaktywowano. W 1949 roku decyzją polityczną WiMa została połączona z Robotniczym Towarzystwem Sportowym Widzew, który przejął jej obiekty sportowe: stadion i halę sportową. Żródlo encyklopedia i wikipedia

Juz dobrze dziwcko. Pojde Ci na rękę i odejmę te kilka medali sprzed 1949 roku.

Wyprzedzamy was wiec nie o 25 krążków, a o 12

Buhahahahahaha

WIDZEW ŁÓDZ NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

26 stycznia, 08:59, Gość:

Ale z ciebie orzeł matematyczny

Na stronie UMŁ, na którą się powoływałeś naliczyłem razem z juniorskimi 15 medali. Bokserzy ŁKS-u zdobyli ich łącznie 25. I to dla ciebie jest o 12 więcej dla widzewa?

BUUUUUUUUUU

26 stycznia, 09:06, Gość:

po co ty z nim dyskutujesz jak kaædy o tym wie æe ŁKS jako klub ogólnie jest najbardziej utytułowany w tym mieście i województwie. Łącznie ŁKS zdobył ponad 20 złotych medali w grtach zespołowych czyli 20 mistrzostw Polski a oni mają łącznie tylko 4 :)

teraz sobie jakieś boksy wymyślają gdzie tam mozna medal co miesiąc zdobywać na zawodach ale to sie nie liczy .PISZE WAM JESZCZE RAZ WIDEWIOKI JAK TAK MAMY LICZYC TO SAM ARTUR PARTYKA KILKUKROTNY OLIMPIJCZYK ZDOBYŁ SAM WIECEJ MEDALI NIZ TE WASZE BOKSY I WSZYSTKO RAZEM WZIĘTE :)

a ci ludzie Olimpijczycy razem wzieci zdobyli 50 razy wiecej medali niz wy i ten cały wasz boks i wszystkie dyscypliny

https://lkslodz.pl/wp-content/uploads/2018/02/olimpijczycy-lks-lodz.png

26 stycznia, 9:38, Gość:

Pewnie masz rację, ale nie można pozostawiać takich bzdur pisanych przez troli bez sprostowań. Ktoś to przeczyta i jeszcze uwierzy.

Hahahahaha

fakt

Jesteście najbardziej utytułowanym utytułowanym klubem.....

ALE NIE POLSKIM LECZ ZYDOWSKIM

G
Gość
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

25 stycznia, 22:53, Gość:

Ale się uśmiałem....

Szczególnie w lekkoatletyce mieliście medale. Kilka w zawodach juniorów.

I przestań przypisywać widzewowi medale w boksie, które zdobyła WIMA.

Marzyciel z ciebie ....

26 stycznia, 06:07, And:

Przed 1930 rokiem wima polaczyla wszystkie swoje sekcje z Tmrf.

Po wojnie II wojnie światowej klub reaktywowano. W 1949 roku decyzją polityczną WiMa została połączona z Robotniczym Towarzystwem Sportowym Widzew, który przejął jej obiekty sportowe: stadion i halę sportową. Żródlo encyklopedia i wikipedia

Juz dobrze dziwcko. Pojde Ci na rękę i odejmę te kilka medali sprzed 1949 roku.

Wyprzedzamy was wiec nie o 25 krążków, a o 12

Buhahahahahaha

WIDZEW ŁÓDZ NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

26 stycznia, 08:59, Gość:

Ale z ciebie orzeł matematyczny

Na stronie UMŁ, na którą się powoływałeś naliczyłem razem z juniorskimi 15 medali. Bokserzy ŁKS-u zdobyli ich łącznie 25. I to dla ciebie jest o 12 więcej dla widzewa?

BUUUUUUUUUU

26 stycznia, 09:06, Gość:

po co ty z nim dyskutujesz jak kaædy o tym wie æe ŁKS jako klub ogólnie jest najbardziej utytułowany w tym mieście i województwie. Łącznie ŁKS zdobył ponad 20 złotych medali w grtach zespołowych czyli 20 mistrzostw Polski a oni mają łącznie tylko 4 :)

teraz sobie jakieś boksy wymyślają gdzie tam mozna medal co miesiąc zdobywać na zawodach ale to sie nie liczy .PISZE WAM JESZCZE RAZ WIDEWIOKI JAK TAK MAMY LICZYC TO SAM ARTUR PARTYKA KILKUKROTNY OLIMPIJCZYK ZDOBYŁ SAM WIECEJ MEDALI NIZ TE WASZE BOKSY I WSZYSTKO RAZEM WZIĘTE :)

a ci ludzie Olimpijczycy razem wzieci zdobyli 50 razy wiecej medali niz wy i ten cały wasz boks i wszystkie dyscypliny

https://lkslodz.pl/wp-content/uploads/2018/02/olimpijczycy-lks-lodz.png

Pewnie masz rację, ale nie można pozostawiać takich bzdur pisanych przez troli bez sprostowań. Ktoś to przeczyta i jeszcze uwierzy.

G
Gość
25 stycznia, 18:47, ch:

po co się wdawać w dyskusję z dziećmi.

sama manufaktura Widzewska powstała w 1921 roku i sekcja bokserska zdobyła do samej wojny więcej medali niż caly kałes w swojej historii

i.na nic lament, że boks to łatwiej. liczą się medale i tytuły

ap łks.moze jest najbardziej utytułowanym klubem ale żydowskim

bo Polskim najbardziej utytułowanym klubem ŁODZI JEST WIDZEW

25 stycznia, 19:33, Gość:

Ale się odpisałeś wiedzą.

Manufaktura widzewska, czyli WIMA miała tyle wspólnego z widzewem co ty z mądrością. A ich dorobek medalowy jak i późniejszy sekcji widzewa porównaj sobie tylko z dorobkiem bokserów ŁKS-u. Żeby było i łatwiej masz link https://pl.m.wikipedia.org/wiki/ŁKS_Łódź_(boks)

Jak pogłebisz swoją mierną wiedzę, to dopiero wtedy zabieraj głos w dyskusji.

25 stycznia, 20:24, Zx:

wy macie tyle wspólnego z lks sprzed q956 jak Eskimosi z Egiptem

O Widzewskim boksie pisza nie tylko na stronie PZB ale tez oficjalnie na stronie URZĘDU MIASTA ŁODZI https://uml.lodz.pl/aktualnosci-lodzpl/artykul-lodzpl/widzew-na-ringu-historia-bokserskich-medali-i-wystepu-na-igrzyskach-id43430/2021/9/12/

Wasze wypocone 19 medali ginie przy ponad 50 naszej sekcji.

Ale zydzi zawsze lubili przypisywać sobie ii rościć więcej iż im się należy.

My Polacy juz sie do tego przyzwyczailiśmy

25 stycznia, 23:01, Gość:

Pluj k...wie w oczy, to powie, że deszcz pada.

Nie dociera do twojej tępej łepetyny, że WIMA, to nie widzew i nie przypisuj widzewowi ich medali.

Zresztą o czym tu dyskutować. Całościowo nie dorastacie do pięt ŁKS-owi pod względem osiągnięć medalowych i tyle w tym temacie.

26 stycznia, 06:00, And:

Wima jest uznana nawet przez Polski Związek boksu więc Twoj lament jest tylko Twoim lamentem.

Wy przed 1956 tez nie istnie liście i wszystkie rzeczy dotyczyły całkowicie innych podmiotów

Najmłodszy i najmniej utytulowany klub Łodzi to ap kałes

Jeżeli nie masz nic mądrego do dodania, to nie zabieraj głosu.

Nikt nie negował istnienia WIMY, tylko przypisywanie widzewowi ich sukcesów.

ŁKS nie istniał przed 1956 rokiem? Kto ci naopowiadał takich bajek?

Wykorzystaj dobro internetu do pogłębiania wiedzy, a nie tylko do oglądania stron z pornografią i pisania bzdurnych komentarzy.

Cytując wikipedię: "Łódzki Klub Sportowy – polski wielosekcyjny klub sportowy z siedzibą w Łodzi, założony w 1908 roku, zarejestrowany w roku następnym. Najstarszy istniejący klub Łodzi i jednocześnie jeden z najstarszych polskich klubów sportowych.".. "W 1949 w wyniku reorganizacji sportu w kraju, władze ŁKS były zmuszone do zmiany nazwy (dodano nowy człon „Włókniarz”) oraz barw klubowych (z biało-czerwonych na zielone). Do tradycyjnej symboliki powrócono w 1956"

Możesz poszukać w innych źródłach.

Wiedza nie boli.

G
Gość
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

25 stycznia, 22:53, Gość:

Ale się uśmiałem....

Szczególnie w lekkoatletyce mieliście medale. Kilka w zawodach juniorów.

I przestań przypisywać widzewowi medale w boksie, które zdobyła WIMA.

Marzyciel z ciebie ....

26 stycznia, 06:07, And:

Przed 1930 rokiem wima polaczyla wszystkie swoje sekcje z Tmrf.

Po wojnie II wojnie światowej klub reaktywowano. W 1949 roku decyzją polityczną WiMa została połączona z Robotniczym Towarzystwem Sportowym Widzew, który przejął jej obiekty sportowe: stadion i halę sportową. Żródlo encyklopedia i wikipedia

Juz dobrze dziwcko. Pojde Ci na rękę i odejmę te kilka medali sprzed 1949 roku.

Wyprzedzamy was wiec nie o 25 krążków, a o 12

Buhahahahahaha

WIDZEW ŁÓDZ NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

26 stycznia, 08:59, Gość:

Ale z ciebie orzeł matematyczny

Na stronie UMŁ, na którą się powoływałeś naliczyłem razem z juniorskimi 15 medali. Bokserzy ŁKS-u zdobyli ich łącznie 25. I to dla ciebie jest o 12 więcej dla widzewa?

BUUUUUUUUUU

po co ty z nim dyskutujesz jak kaædy o tym wie æe ŁKS jako klub ogólnie jest najbardziej utytułowany w tym mieście i województwie. Łącznie ŁKS zdobył ponad 20 złotych medali w grtach zespołowych czyli 20 mistrzostw Polski a oni mają łącznie tylko 4 :)

teraz sobie jakieś boksy wymyślają gdzie tam mozna medal co miesiąc zdobywać na zawodach ale to sie nie liczy .PISZE WAM JESZCZE RAZ WIDEWIOKI JAK TAK MAMY LICZYC TO SAM ARTUR PARTYKA KILKUKROTNY OLIMPIJCZYK ZDOBYŁ SAM WIECEJ MEDALI NIZ TE WASZE BOKSY I WSZYSTKO RAZEM WZIĘTE :)

a ci ludzie Olimpijczycy razem wzieci zdobyli 50 razy wiecej medali niz wy i ten cały wasz boks i wszystkie dyscypliny

https://lkslodz.pl/wp-content/uploads/2018/02/olimpijczycy-lks-lodz.png

G
Gość
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

25 stycznia, 22:53, Gość:

Ale się uśmiałem....

Szczególnie w lekkoatletyce mieliście medale. Kilka w zawodach juniorów.

I przestań przypisywać widzewowi medale w boksie, które zdobyła WIMA.

Marzyciel z ciebie ....

26 stycznia, 06:07, And:

Przed 1930 rokiem wima polaczyla wszystkie swoje sekcje z Tmrf.

Po wojnie II wojnie światowej klub reaktywowano. W 1949 roku decyzją polityczną WiMa została połączona z Robotniczym Towarzystwem Sportowym Widzew, który przejął jej obiekty sportowe: stadion i halę sportową. Żródlo encyklopedia i wikipedia

Juz dobrze dziwcko. Pojde Ci na rękę i odejmę te kilka medali sprzed 1949 roku.

Wyprzedzamy was wiec nie o 25 krążków, a o 12

Buhahahahahaha

WIDZEW ŁÓDZ NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

Ale z ciebie orzeł matematyczny

Na stronie UMŁ, na którą się powoływałeś naliczyłem razem z juniorskimi 15 medali. Bokserzy ŁKS-u zdobyli ich łącznie 25. I to dla ciebie jest o 12 więcej dla widzewa?

BUUUUUUUUUU

A
And
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

25 stycznia, 22:53, Gość:

Ale się uśmiałem....

Szczególnie w lekkoatletyce mieliście medale. Kilka w zawodach juniorów.

I przestań przypisywać widzewowi medale w boksie, które zdobyła WIMA.

Marzyciel z ciebie ....

Przed 1930 rokiem wima polaczyla wszystkie swoje sekcje z Tmrf.

Po wojnie II wojnie światowej klub reaktywowano. W 1949 roku decyzją polityczną WiMa została połączona z Robotniczym Towarzystwem Sportowym Widzew, który przejął jej obiekty sportowe: stadion i halę sportową. Żródlo encyklopedia i wikipedia

Juz dobrze dziwcko. Pojde Ci na rękę i odejmę te kilka medali sprzed 1949 roku.

Wyprzedzamy was wiec nie o 25 krążków, a o 12

Buhahahahahaha

WIDZEW ŁÓDZ NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

A
And
25 stycznia, 18:47, ch:

po co się wdawać w dyskusję z dziećmi.

sama manufaktura Widzewska powstała w 1921 roku i sekcja bokserska zdobyła do samej wojny więcej medali niż caly kałes w swojej historii

i.na nic lament, że boks to łatwiej. liczą się medale i tytuły

ap łks.moze jest najbardziej utytułowanym klubem ale żydowskim

bo Polskim najbardziej utytułowanym klubem ŁODZI JEST WIDZEW

25 stycznia, 19:33, Gość:

Ale się odpisałeś wiedzą.

Manufaktura widzewska, czyli WIMA miała tyle wspólnego z widzewem co ty z mądrością. A ich dorobek medalowy jak i późniejszy sekcji widzewa porównaj sobie tylko z dorobkiem bokserów ŁKS-u. Żeby było i łatwiej masz link https://pl.m.wikipedia.org/wiki/ŁKS_Łódź_(boks)

Jak pogłebisz swoją mierną wiedzę, to dopiero wtedy zabieraj głos w dyskusji.

25 stycznia, 20:24, Zx:

wy macie tyle wspólnego z lks sprzed q956 jak Eskimosi z Egiptem

O Widzewskim boksie pisza nie tylko na stronie PZB ale tez oficjalnie na stronie URZĘDU MIASTA ŁODZI https://uml.lodz.pl/aktualnosci-lodzpl/artykul-lodzpl/widzew-na-ringu-historia-bokserskich-medali-i-wystepu-na-igrzyskach-id43430/2021/9/12/

Wasze wypocone 19 medali ginie przy ponad 50 naszej sekcji.

Ale zydzi zawsze lubili przypisywać sobie ii rościć więcej iż im się należy.

My Polacy juz sie do tego przyzwyczailiśmy

25 stycznia, 23:01, Gość:

Pluj k...wie w oczy, to powie, że deszcz pada.

Nie dociera do twojej tępej łepetyny, że WIMA, to nie widzew i nie przypisuj widzewowi ich medali.

Zresztą o czym tu dyskutować. Całościowo nie dorastacie do pięt ŁKS-owi pod względem osiągnięć medalowych i tyle w tym temacie.

Wima jest uznana nawet przez Polski Związek boksu więc Twoj lament jest tylko Twoim lamentem.

Wy przed 1956 tez nie istnie liście i wszystkie rzeczy dotyczyły całkowicie innych podmiotów

Najmłodszy i najmniej utytulowany klub Łodzi to ap kałes

G
Gość
25 stycznia, 18:47, ch:

po co się wdawać w dyskusję z dziećmi.

sama manufaktura Widzewska powstała w 1921 roku i sekcja bokserska zdobyła do samej wojny więcej medali niż caly kałes w swojej historii

i.na nic lament, że boks to łatwiej. liczą się medale i tytuły

ap łks.moze jest najbardziej utytułowanym klubem ale żydowskim

bo Polskim najbardziej utytułowanym klubem ŁODZI JEST WIDZEW

25 stycznia, 19:33, Gość:

Ale się odpisałeś wiedzą.

Manufaktura widzewska, czyli WIMA miała tyle wspólnego z widzewem co ty z mądrością. A ich dorobek medalowy jak i późniejszy sekcji widzewa porównaj sobie tylko z dorobkiem bokserów ŁKS-u. Żeby było i łatwiej masz link https://pl.m.wikipedia.org/wiki/ŁKS_Łódź_(boks)

Jak pogłebisz swoją mierną wiedzę, to dopiero wtedy zabieraj głos w dyskusji.

25 stycznia, 20:24, Zx:

wy macie tyle wspólnego z lks sprzed q956 jak Eskimosi z Egiptem

O Widzewskim boksie pisza nie tylko na stronie PZB ale tez oficjalnie na stronie URZĘDU MIASTA ŁODZI https://uml.lodz.pl/aktualnosci-lodzpl/artykul-lodzpl/widzew-na-ringu-historia-bokserskich-medali-i-wystepu-na-igrzyskach-id43430/2021/9/12/

Wasze wypocone 19 medali ginie przy ponad 50 naszej sekcji.

Ale zydzi zawsze lubili przypisywać sobie ii rościć więcej iż im się należy.

My Polacy juz sie do tego przyzwyczailiśmy

Pluj k...wie w oczy, to powie, że deszcz pada.

Nie dociera do twojej tępej łepetyny, że WIMA, to nie widzew i nie przypisuj widzewowi ich medali.

Zresztą o czym tu dyskutować. Całościowo nie dorastacie do pięt ŁKS-owi pod względem osiągnięć medalowych i tyle w tym temacie.

G
Gość
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

Ale się uśmiałem....

Szczególnie w lekkoatletyce mieliście medale. Kilka w zawodach juniorów.

I przestań przypisywać widzewowi medale w boksie, które zdobyła WIMA.

Marzyciel z ciebie ....

G
Gość
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

25 stycznia, 21:33, Gość:

masz pajacu te wasz medale w boksie oni sami przebijają po kilka razy hahaha

https://lkslodz.pl/wp-content/uploads/2018/02/olimpijczycy-lks-lodz.png

dodam że to sa tylko medale OLIMPIJSKIE czyli wy nawet jednego takiego nie macie a takich medali mistrzostw Polski czy Europy czy Świata to oni sami maja kilkaset razem

G
Gość
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

masz pajacu te wasz medale w boksie oni sami przebijają po kilka razy hahaha

https://lkslodz.pl/wp-content/uploads/2018/02/olimpijczycy-lks-lodz.png

G
Gość
25 stycznia, 20:50, Zcx:

WIDZEW ŁÓDZ

NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANY KLUB ŁODZI

piłka nożna - 17 medali

Boks, zapasy, lekkoatletyka - 64 medale

Start Łódż - 2 Polski najbardziej utytulowany klub Łodzi

Azs - 3 najbardziej utytułowany klub Polski w Łodzi

naprawdę pajacu aż mi cie żal.wiesz co to sa medale mistrzostw Polski drużynowe zawodowców gdzie na medal trzeba pracować cały sezon czyli cały rok.na te woje jakieś zmyślone medale w boksie amatorów gdzie zawodów jest po kilkadziesiąt w roku dam ci medale samego Artura Partyki który sam zdobył więcej medali niż ten cały wasz boks hahahaha a jest on wychowankiem ŁKS

Q
Qkak
jest pierwszy transfer do łks u Łódź.

Na zasadzie wolnego transferu dzisiaj trafił do klubu komornik z drużyny osiedlowej Łódź-Polesie.
J
Jxjd
Prawdziwa frekwencja - cała prawda cała dobę- zydowski koub sportowy ( weszlo )

Skra - 5100

Jastrzebien- 4800

Resovia - 5000

Podbeskidzie - 4200

Sandecja (u siebie) 2500

Sosnowiec - 4200

Arka - 4800

Polkowice - 3300

Katowice- 3300

Tychy - 3400

Skra ( u siebie )- 2300

SREDNIA 3900 TO JEST 68 % ZAPEŁNIENIA

DNO - dobrze Salski powiedział, że max to średnia 6.000 ma 1 lidze
Przejdź na stronę główną Express Ilustrowany
Dodaj ogłoszenie