UWAGA! Wycofują adrenalinę w strzykawce

(łb)Zaktualizowano 
Strzykawko-ampułka preparatu (adrenaliny) podawanego w przypadku wstrząsu anafilaktycznego - Epi Pen Jr i Epi Pen Senior - może mieć wady umożliwające jego wstrzyknięcie. To zaś może zagrozić życiu pacjenta. Wspomniane preparaty z trzech serii wycofywane są po tym, jak w Japonii w dwóch ampułkach stwierdzono wady elementów dozujących. Adrenalinę podaje się w przypadku wystąpienia wstrząsu anafilaktycznego lub w nagłych reakcach alergicznych wywołanych m.in. użądleniami, ukąszeniami przez owady, pożywieniem lub lekami.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

ł
łodzianin

dziwne ale na temat wycofania leku w aptekach nic nie wiedzą

Dodaj ogłoszenie