Uwaga! Bank Pekao podwójnie księgował transakcje

Źródło: TVN24, Kontakt24
"Podwójnie pobrane wypłaty z bankomatów", "podwójne obciążenie kont", "zostałem bez pieniędzy" - alarmują internauci na Kontakt 24. Bank Pekao S.A. część środowych transakcji swoich klientów zaksięgował ponownie w piątek. Rzeczniczka zapewnia jednak, że do końca dnia środki zostaną zwrócone.

Klienci Banku Pekao S.A. alarmują naszą redakcję, że kwoty, które wydali w środę zostały ponownie zaksięgowane na ich kontach w piątek. "Dziś mąż próbował wypłacić pieniądze z konta i okazało się że bank ma jakiś, jak się dowiedzieliśmy na infolinii, globalny problem i pobiera z kont swoich klientów podwójne wypłaty" - donosi @Dorota.

Internautka @Marta radzi: "Lepiej niech każdy sobie sprawdzi konto niż później ma być niemile zaskoczony". Z kolei @Piotrek177 pyta, "kto zwróci klientom za stres i stracony na wyjaśnienia czas".

"Drobna awaria"

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy Katarzyną Karpiuk, rzeczniczkę prasową Banku Pekao S.A. "Jest to drobna awaria systemu na małą skalę" - powiedziała w rozmowie z naszą redakcją. Zapewniła, że "sytuacja jest już opanowana, a pieniądze zostaną zwrócone do końca dnia".

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

z
zdziwiony

Tak jestem zdziwiony tym, że za wpłatę 30 zł. w/w bank pobrał prowizję w wysokości 25 zł.
Gdyby nie to że nie miałem czasu,skorzystał bym z usług innego banku.
Teraz pozostaje mi tylko reklamować tenże bank ...POLECAM

Dodaj ogłoszenie