Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uwaga! Bank Pekao podwójnie księgował transakcje

Źródło: TVN24, Kontakt24
"Podwójnie pobrane wypłaty z bankomatów", "podwójne obciążenie kont", "zostałem bez pieniędzy" - alarmują internauci na Kontakt 24. Bank Pekao S.A. część środowych transakcji swoich klientów zaksięgował ponownie w piątek. Rzeczniczka zapewnia jednak, że do końca dnia środki zostaną zwrócone.

Klienci Banku Pekao S.A. alarmują naszą redakcję, że kwoty, które wydali w środę zostały ponownie zaksięgowane na ich kontach w piątek. "Dziś mąż próbował wypłacić pieniądze z konta i okazało się że bank ma jakiś, jak się dowiedzieliśmy na infolinii, globalny problem i pobiera z kont swoich klientów podwójne wypłaty" - donosi @Dorota.

Internautka @Marta radzi: "Lepiej niech każdy sobie sprawdzi konto niż później ma być niemile zaskoczony". Z kolei @Piotrek177 pyta, "kto zwróci klientom za stres i stracony na wyjaśnienia czas".

"Drobna awaria"

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy Katarzyną Karpiuk, rzeczniczkę prasową Banku Pekao S.A. "Jest to drobna awaria systemu na małą skalę" - powiedziała w rozmowie z naszą redakcją. Zapewniła, że "sytuacja jest już opanowana, a pieniądze zostaną zwrócone do końca dnia".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany