Klienci Banku Pekao S.A. alarmują naszą redakcję, że kwoty, które wydali w środę zostały ponownie zaksięgowane na ich kontach w piątek. "Dziś mąż próbował wypłacić pieniądze z konta i okazało się że bank ma jakiś, jak się dowiedzieliśmy na infolinii, globalny problem i pobiera z kont swoich klientów podwójne wypłaty" - donosi @Dorota.
Internautka @Marta radzi: "Lepiej niech każdy sobie sprawdzi konto niż później ma być niemile zaskoczony". Z kolei @Piotrek177 pyta, "kto zwróci klientom za stres i stracony na wyjaśnienia czas".
"Drobna awaria"
O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy Katarzyną Karpiuk, rzeczniczkę prasową Banku Pekao S.A. "Jest to drobna awaria systemu na małą skalę" - powiedziała w rozmowie z naszą redakcją. Zapewniła, że "sytuacja jest już opanowana, a pieniądze zostaną zwrócone do końca dnia".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?