Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Urzędnicy chwalą się, że... ich chwalą

(msm)
.
. Maciej Stanik
Łodzianie są wręcz zachwyceni sposobem, w jaki obsługują ich urzędnicy magistratu - wynika z ankiet "badanie satysfakcji klienta", które podsumował Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Łodzi.

"Uczestnicy badania bardzo dobrze ocenili pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich. Realizacja usług wydziału została w 96 proc. oceniona na poziomie dobrym lub bardzo dobrym. 84,1 proc. ankietowanych oceniło na najwyższym poziomie uprzejmość, życzliwość i chęć udzielenia pomocy Klientowi. 80,1 proc. bardzo dobrze oceniło kompetencje, fachowość i zaangażowanie pracowników, natomiast 70,1 proc. szybkość i terminowość rozpatrywania spraw. 69,6 proc. ankietowanych na poziomie bardzo dobrym oceniło dostępność do informacji o usłudze, wzorów formularzy oraz czytelność instrukcji wypełniania dokumentów." - donosi Biuro Prasowe magistratu.
Ankiety anonimowo przez dwa miesiące (luty - marzec 2013 r.) wypełniło 1701 osób odwiedzających Centra Obsługi Mieszkańców. Najwięcej - 1171 - załatwiało wymianę dowodów osobistych. Według wyliczeń, średni czas oczekiwania na obsłużenie wyniósł ok. 9 min. Najszybciej były załatwiane sprawy na Widzewie, najdłużej na Bałutach.

.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany