"Uczestnicy badania bardzo dobrze ocenili pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich. Realizacja usług wydziału została w 96% oceniona na poziomie dobrym lub bardzo dobrym. 84,1 proc. ankietowanych oceniło na najwyższym poziomie uprzejmość, życzliwość i chęć udzielenia pomocy Klientowi. 80,1 proc. bardzo dobrze oceniło kompetencje, fachowość i zaangażowanie pracowników, natomiast 70,1 proc. szybkość i terminowość rozpatrywania spraw. 69,6 proc. ankietowanych na poziomie bardzo dobrym oceniło dostępność do informacji o usłudze, wzorów formularzy, oraz czytelność instrukcji wypełniania dokumentów." - donosi Biuro Prasowe magistratu.
Ankiety dobrowolnie i anonimowo przez dwa miesiące (luty - marzec 2013 r.) wypełniło 1701 osób odwiedzających Centra Obsługi Mieszkańców (urzędnicy liczyli, że będzie ich najwyżej pół tysiąca). Najwięcej osób - 1171 załatwiało wymianę dowodów osobistych, pozostałe sprawy dotyczyły m.in. ewidencji ludności i podpisu elektronicznego.
Według wyliczeń Średni czas oczekiwania na obsłużenie wyniósł ok. 9 min. Najszybciej były załatwiane sprawy na Widzewie, najdłużej na Bałutach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?